{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Registreringssyn
  • #1   6. okt 2010 eller også har tidligere ejer glemt og sige at den dato den blev synet i maj 2009 skulle gælde for kommende periodiske syn.

Hvis man ikke får sagt det kommer det ikke til og stå i systemet ved skat og så indkalder de den efter sidst kendte synsdato.

• #2   6. okt 2010 Okay mange tak den stod uden plader da forrige ejer købte den og den skulle så registreringssynes for at få plader på den var på det tidspunkt afmeldt på grund af syn 1 år tidligere så jeg forstår det stadig ikke rigtigt

• #3   6. okt 2010 Afmeldt pga syn er nok fordi den ikke blev synet også har den fået klippet pladerne, eller også har den været på plader og så har den daværende ejer ikke synet den og så skal den synes før den kan få plader på igen.

Ydermere funger det sådan at hvis en bil står uden plader i over et år forlanger de den synet før du kan få nye plader til den og det samme gælder for biler med kun et ½ år til syn og uden plader. De vil også forlanges synet inden der kan komme plader på.

• #4   6. okt 2010 Har prøvet nøjagtig det samme.. Desværre ikke noget at gøre, bilen skal til syn smiley

• #5   6. okt 2010 Hvis den skulle være synet den 26 oktober 2008 og man vælger ikke at syne men afmelde den og man så kører til syn maj 2009 så vil det vel være det registreringsyn i maj datoen gælder fra eller er jeg helt forkert på den

• #6   6. okt 2010 Sådan skulle man netop tro. Jeg gjorde lige nøjagtig det med min gamle bil, og med mindre du siger at udgangspunktet skal ændres, så ændrer datoudgangspunktet ikke. Jeg fik en slem overraskelse da min bil blev kaldt til syn, et halvt år efter den var synes..

Problemet er at registreringssynet ikke automatisk ændre datoudgangspunktet, som man skulle tro. Jeg snakkede med SKAT i sin tid, og sådan er det desværre bare..

• #7   6. okt 2010 lige netop, det er ens eget ansvar og fortælle at den dato man syner den skal gælde som udgangspunkt for næste syn. Hvis man ikke gør det bliver man indkaldt igen til den oprindelige tid. Der er intet og gøre andet end og syne bilen en gang til.

• #8   6. okt 2010 der er fra marts i år vedtaget at når man reg syner så har den automatisk 2 år fra gældende dato og der skal kun afkrydses hvis man ikke vil bruge synsdatoen til fremtidige indkaldelsesdato

men biler før der er der desvære ikke noget at stille op andet end at syne vognen

Kommentér på:
Registreringssyn

Annonce