{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.214 visninger | Oprettet:

Camaro Import - Need help ! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

et kort spørgsmål vedrørende det at importere en Camaro hjem fra udlandet.

- ligger der stor besparelse i det, eller er det kun pga at der ikke ligger nær så meget rust i den ?

- nogle lande som er gode at importere fra når vi snakker Camaro. Ved udemærket er markedet nok er størst i USA, men hvad med sverige hvor de er helt tossede med amerikaner biler.

Hvis nogle af jer kender nogle gode steder, så skriv det endelig. standen på selve bilen behøver ikke at være tip top,.

tak på forhånd

Peter

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Camaro Import - Need help !
  • #1   6. okt 2010 Det aller bedste vil altid være i USA, de er sygt billige derovre og så længe du bare får den gjordt i stand derovre, så kan du have en vildt flot camaro i danmark forholdsvis billigt, det burde være lavere end de sindsyge priser der er på de gamle biler herhjemme :S

• #2   6. okt 2010 Ja USA virker til at være et godt sted, men at få den hjem til Danmark er nok ikke helt billigt :S og hvis jeg får gjort den i stand derover, ja så vil den jo formentlig koste en del i afgift herhjemme nu hvor den er lavet godt i stand,

eller?

• #3   6. okt 2010 det kommer helt an på hvilken årgang,
    men de har klart de bedste dele derovre og tror det vil løbe lige op i sidste ende, kan huske da jeg boede derovre og ville have min bil med hjem kostede det ca 10-12.000 i fragt plus dansk moms når den kom i havn, det var så en 1996 Mitsubishi 3000GT VR-4

• #4   6. okt 2010 www.carnut.dk smid en mail til ejeren af den side han har hentet mange biler hjem fra US... smiley

• #5   6. okt 2010 ja god ide smiley de har lidt mere erfarring med det smiley

• #6   6. okt 2010 Mange tak til jer begge to, det vil jeg lige tjekke ud.

Peter

• #7   6. okt 2010 Hvad årgang?

Har selv haft en '68 (se min profil) og der er så mange af dem i dk at det ikke kan betale sig at importere.

Det koster i omegnen af 20K i fragt fra USA, dertil kommer der afgift og moms + det nye brændstoftillæg. - desuden skal du jo lige til USA og se den først og ha den fragtet til havnen. - kender flere der er blevet røvrendt fordi de bare købte en der så fin ud på billeder...

Så mit råd er at købe den i danmark, afgiften på de gamle biler er totalt utilregnelig, det er noget nemmere med nyere biler...

• #8   6. okt 2010 Og Carnut kan anbefales ja smiley

• #9   6. okt 2010 Jamen jeg satser på en 1967 ss ( mener jeg den hedder ). Men ellers gerne bare en som ligger imellem 67-69. jeg har godt kigget lidt på det danske marked, men min pengepung er ikke stor at jeg kan give 200.000kr for en Camaro,.. nok nærmere i en pris klasse 125000-150000kr hvilket måske er lidt urealistisk.

Et andet alternativ vil også være en dodge charger, men i første omgang bløder mit hjerte dog for de gamle camaro'er

• #10   14. dec 2010 Det er ikke urealistisk at finde en rimelig Camaro 67-69, til 150.000kr.
    Men så skal du selv lave lidt, hvis den skal stå perfekt, og det kan jo ikke betale sig.. Så skal den være god er det over 200.000kr..

Du kan hente fra tyskland og sverige, for at få et bedre udvalg.
    Men ellers er det bare at finde en i dk.
    Amerikanerne ser også Camaroen som en klassisk bil, og synes ikke de er billige derovre, plus fragt og afgifter..
    De billigste i rimelig stand, står i 15000 dollars.
    Dvs 90-100.000kr, så har du den herhjemme for 150.000kr alt incl.
    Det kommer jo an på hvilken stand du ønsker din bil skal stå i..

Men Sverige har jo også et udvalg og det er til at overskue..

Kommentér på:
Camaro Import - Need help !

Annonce