{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  abs lampe blinker i saxo vts
  • #1   7. okt 2010 løft den op og tjek at føleren ikke sidder løst, afrens tandhjulet mens du er derinde og så skulle den ged være barberet. tag alle 4 hjul nu du er igang. smiley

  • #2   7. okt 2010 Død abs føler..

  • #3   7. okt 2010 det er en induktiv føler, så længe den stopper med at lyse igen er den ikke død endnu, men kunne meget vel være på vej. start med at afrense dem og så har du muligvis sparet lidt penge, koster trods alt 700bobs.

  • #4   7. okt 2010 Ingen grund til at udskyde det unødigt hvis du spørger mig. Det bliver sjældent bedre af at vente smiley Man går bare og irriterer sig over det hver gang fejlen kommer igen.
    Nyt på - mener slet ikke at jeg gav 700kr for en føler til min 106 gti (dog heller ikke original.)


  • #5   11. nov 2010 Løsning 1. :Find ud af hvilken føler den laver problemer med, pil stikket fra hinanden og rens det med kontakt rens, derefter fyld noget tykt fedt (evt. lejefedt) i stikket og sæt stikket sammen og pil fra hinanden et par gange. monter stikker igen og på plads med det. dette virker i de fleste tilfælde og vi snakker til tider mere end 1 måned.
    Løsning 2: som regel er det kun selve stikket den laver problemer med, du kan derfor ( som det ses på flere Citroën værksteder ), koble stikket fra hinanden, klippe det over helt ude ved selve stik hovedet og derefter lodde det sammen igen, dette giver en som regel en bedre sammenslutning. eneste minus er at hvis føleren så er helt død er du "tvunget" til og lodde den nye ABS sensor da du nu ik har noget stik og samle med. men igen, det virker klart bedre og der er meget bedre forbindelse.
    smiley


Kommentér på:
abs lampe blinker i saxo vts

Annonce