{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

HVA' SKER DER BG'ERE?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er mildest talt lidt skuffet over den manglende opbakning her fra BG!

Jeg har i flere år kæmpet aktivt (og der kæmpes stadig), sammen med folk fra SSJ og Streetfire for at vi skal have:

1. Baner i DK til streetrace, drift og træf

2. Lavere afgifter til gavn for alle

3. Ændret afgiftsloven så vi ikke bliver knaldet i hoved og røv hvis vi styler vores biler og motorcykler

Nu er kampen mod de 2 punkter vedr. afgifter rykket ind i en ny fase, men hvor blev opbakningen af?

Det eneste jeg beder jer om er få klik med musen og få sekunder af Jeres tid for at vise at I støtter sagen...

1. støt sagen på ekstrabladet her: http://ekstrabladet.dk/minsag/article1427348.ece

2. Deltag i afstemningen her: http://www.brugtharley.dk/afstemning-om-registreringsafgiftsloven/

Rigtig god weekend ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVA' SKER DER BG'ERE??
  • #1   8. okt 2010 javel ja det er så gjort....

men tror du det gavner...?

• #2   8. okt 2010 jeg har også stemt men omkring 350 stemmer betyder jo ikke så meget men vis der kommer 1000 stemmer eller opefter betyder det nok noget

• #3   8. okt 2010 Mht. afgiften hvad tror du så der vil ske hvis afgiften forsvandt fra dag til dag? Den bil Hr. Jensen var ude at låne til i sidste uge er kun en tredje-del værd af hvad han gav... Så hvis han går konkurs så har han stadig kæmpe gæld på trods af at banken har solgt alt han ejede...

Og ja, jeg vil heller ikke betale en høj afgift. Men jeg vil sgu heller ikke miste en helveds masse penge pga. det.

• Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
    #4   8. okt 2010 Hehe... Fuldstændig lige gyldigt... smiley

• #5   8. okt 2010 Jack H
    det der sker er såmænd intet andet end en masse afstemninger og underskriftindsamlinger som der ikke sker en skid med.
    SSJ dyrker gaderace hvad jeg ved... det er svært at retfærdiggøre at de gør det hvis de samtidig skal kæmpe politisk for at få et sted til 201 m.
    det der skal til er organisation og ildsjæle. og det har jeg ikke set endnu må jeg indrømme

• #6   8. okt 2010 Det kan man jo ikke bare gøre, hvad så dem der skylder 400.000 væk på en bil, som dagen efter kun er 100.000 værd?, og jeg skal til at betale 600kr i måneden for at have min transporter, uden at få noget til gengæld, og stadig har jeg ikke 80.000 til en ny bil.

• #7   8. okt 2010 @ Helle,

Godt spørgsmål, men det skader ihvertfald ikke...

Det viser ihvertfald politikerne at vi ikke bare har glemt sagen og det er netop derfor jeg med jævne mellemrum sparker til dem.

Jeg giver sgu ikke sådan lige op, men en kamp uden opbakning er formålsløst for hvor skal motivationen så komme fra?

• #8   8. okt 2010 Tror du skal gå til politikerne i stedet for,

• #9   8. okt 2010 så er der stemt...

• #10   8. okt 2010 Til de af Jer der måske ikke har læst tidligere indlæg osv. så er der bestemt ikke lagt op til at afgiften skal fjernes "over night" men reduceres gradvist over 5-10 år så vi ikke mister værdien på vores biler i et hug. Samtidig vil det også holde branchen i gang og undgå et kolaps.

• #11   8. okt 2010 arhmen forhelvede det er jo det sædvanlige, jeg er fint tilfreds med afgifterne genere for så vidt ikke mig, er jo vant til dem, så hvor er problemet. vi tjener aligevel dobbelt så meget som i tyskland.

• #12   8. okt 2010 @ B4NDIT

Måske du er godt tilfreds...

Der er i DK en voksende kultur og interesse for at style biler og motorcykler og SKAT er for alvor begyndt at jagte folk der styler og dermed ændrer køretøjernes afgiftsmæsige identitet. Den allerede betalte afgift beholder skattefar og ejeren pålægges HELT NY afgift.

Hvis dette fortsætter må vi fremover kun køre i/på køretøjer som er identiske med den model der forlod fabrikken - fedt nok ikk'?

Hvis der ellers er 1000 der gad støtte sagen på EB så tager de sagen op så det er ikke uden grund at jeg kæmper den vej også

• #13   8. okt 2010 Hvorfor afskaffe afgifterne ? det ville være ekstremt dyrt i tilbagebetaling af andres tidligere betalt afgift. plus ALT andet jo så også ville falde.. INKL jeres løn så resultatet ville blive det samme. I får aldrig råd til ferrrari'er

• #14   8. okt 2010 @ Rasmus,

Ja der er lang vej op... Første delmål er de 1000 så får sagen lidt mere opmærksomhed, hvilket forhåbentlig i sig selv bringer flere støtter.

Men uden den efterspurgte opbakning sker der slet ikke en skid...

Hvis folk er af en anden mening end jeg respekterer jeg det fuldt ud, men så må folk stoppe med at klynke over at det er for dyrt, eller over de blev kaldt til syn pga. spoileren og de brede fælge

• #16   8. okt 2010 539 hits på en time ;o) det må jeg sige...!

37 deltog i afstemningen

4 støttede sagen på EB - Kom igen BG ;o)

• #17   8. okt 2010 GJORT smiley

Kommentér på:
HVA' SKER DER BG'ERE??

Annonce