{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

jarle c
jarle c
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 22

vectra b anlæg {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan hjælpe.

Jeg har lige købt mig en vectra b. og er ved at sætte anlæg i den.
Men hvor er der lige mulighed for, at trække power-kkablet ud. Mellem moterrum og kabine. Kan ikke finde nogle propper smiley
udover det duer min board-computer kun halvvejs. men hvordan får man lige skilt sig vej ind til den.

3 ting. fjernbetjeningen til centrallås virker ikke. selve senderen virker godt nok. men det er vist motageren det er galt med. hvor finder man den.

Mvh jarle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vectra b anlæg
  • #1   9. okt 2010 i der kan trækkes kabel i højre side i motorrummet, samme side som batteriet sidder i,

2 du skal have hele speedometeret ud og det er nok en af de nemmeste biler at gøre det i, i luft udtagerne, der sidder en skrue eller 2, du kan hive "rillerne" ud de sidder kun i nogle klips i siderne, og så sidder der nogle skruer inde under plastikket ved rattet, meget nemt når man kigger på det selv..

3 prøv at sæt dig ind i bilen, sæt tændning på, også hold lås knappen ind på din fjernbetjening, så skulle den gerne kode sig ind igen..

• jarle c
    jarle c Tilmeldt:
    jul 2007

#2   9. okt 2010 synes jeg har kigget i den side. men kan ikke finde nogle propper. skal man selv bore hul. ???
    og har desværre prøvet på at kode den ind. det hjalp ikke. øv.

men ellers tak for hjælpen. dejligt

• #3   9. okt 2010 det sidder ca lige under sikrings kassen, der går nogle andre ledninger vidst nok ind der.. smiley

• #4   9. okt 2010 men nu ved jeg selvfølgeligt ikke om du har en v6er eller 2,0eren smiley

• jarle c
    jarle c Tilmeldt:
    jul 2007

#5   9. okt 2010 hmm der går hele det tykke ledningsnet. synes det er det eneste jeg kan se. havde bare håbet på der måske var en prop et sted smiley

det er en 1.8 16v

• #6   9. okt 2010 okay, jamen, er der ikke noget gummie pakning rundt om det ledningsnet som går ind i bilen ? for der kan man skære en lille revne også tyre kablet igennem der.. 1,8 og 2,0 er næsten ens, hehe

• jarle c
    jarle c Tilmeldt:
    jul 2007

#7   9. okt 2010 hmm det må jeg lige lure på smiley
    takker.

• #8   9. okt 2010 Det var så lidt.. =)

Kommentér på:
vectra b anlæg

Annonce