Kabineblæser E36 {{forumTopicSubject}}
Gomorgen folkens...
På vej hjem fra arbejde igår skete der det at min kabine blæser pludselig stoppede med at køre:(
Jeg har 2 zonet klima anlæg i bilen, den nye model der er elektronisk styrret.
Det blev hurtigt koldt og kedeligt tråds det sene tidspunkt tjekkede jeg alligevel sikringen til den hvilket ikke var sprunget, nu er jeg så kørt på arbejde igen her til morgen, og for ***** hvor var det en køllig fornemmelse.
Da der ingen luft kommer ind i bilen uden at jeg køre stærkt og det kolde vejr med glatte veje så gør man ikke kan køre nogen særlig hastighed, blev det en meget kold morgen, der ud over kommer problemmerne self oven i med ikke at kunne fjerne dugen fra front rude osv som faktisk næsten er den værste del:(
Jeg ved simpelthen ikke hvopr jeg skal starte eller stoppe.
Den har gjort det 1 gang før hvor efter jeg havde haft sikringen ude fungerede det igen.
Men den fidus funger ikke denne gang.
Hvis det er modstanden til blæseren, burde den så ikke inten køre fuld knal eller slet ikke?
Og hvordan kan jeg evt måle om det er modstanden der er røget? eller om det er panelet?
Det er noget rigtigt ged den lige gør det nu hvor vejeret skifter over til at være lidt koldere:(
Håber der er en eller flere eller måske mange der kan hjælpe;)
Dannie
jul 2002
Følger: 33 Følgere: 45 Biler: 9 Emner: 54 Svar: 1.297
jul 2003
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 7 Emner: 79 Svar: 258
der er ikkle en måde man kan tjekke om det er panelet eller ej?
jeg har siddet og kigget lidt rundt efter den såkaldte modstand.
men efter hvad jeg kan finde er der jo både en modstand til blæser motor og en for modstand, ved at den ene bør side hvis man tager skjoldet af under rattet og så ved siden af gas pedalen, men ved ikke hvad for en af dem det er der sidder der, eller hvad forskellen er på de 2 om de begge har noget at gøre med blæser motoren eller det kun er den hvor der står modstand til blæser motor?
http://www.schmiedmann.com/modstand/produkt-type/New/find-via-tekst.aspx
Kabineblæser E36