{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.538 visninger | Oprettet:

Daylight lygter på BMW..Hvad sker der! {{forumTopicSubject}}

FØJ for sat.. for en klammert!
Var inde i kbh idag og der så jeg til min store rædsel en stakkels BMW, denne var blevet udstyret med daylight lygter, nej nej nej den der går bare ikke.. jeg kan på ingen måde lide de lygter på andre biler da de jo ikke har samme effekt som de originale som lyser godt og med store dioder, men de der kina lygter lyser jo kun en 3del.. lad dem dog helt ærligt blive på Audier eller til nød andre vag biler.

Er det kun mig der er sær, eller deler andre min mening.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Daylight lygter på BMW..Hvad sker der!
  • #1   13. okt 2010 LED bjælker høre KUN TIL PÅ AUDI !
    Angel eyes høre KUN TIL PÅ BMW !

Det ser så lad ud når brian kommer i hans golf 2 med LED bjælker siddende skævt i hans kofanger..

• #2   13. okt 2010 Enig. Det er skabt til Audi'en.. og der burde de blive. Man sætter jo heller ikke spoileren fra en mercedes benz clk gtr på en mazda 626.

Det er en åndssvag mode dille.

• #3   13. okt 2010 Jeg mener personligt godt det kan klæde andre biler, bare fordi det kun er BMW og Audi der har lavet det originalt, behøver de jo ik være de eneste det klær.

Hvis det er monteret skævt, ligner alting jo lort...

• #4   13. okt 2010 og lexus bag lygter høre kun til på lexus ikke en fiat punto

• #5   13. okt 2010 haha, lexus lygter skulle afbrændes (: .. Syntes De lygter hører til på dem de er skabt til. Længere er den ikke. Alt andet er bare et mode flip, som folk med bukserne nede i strømperne. Dybt sindsygt.

• #6   13. okt 2010 Det er selvfølgelig givet at det ikke klær alle biler, der er vi enige, og ku ikke forrestille mig en BMW det ku se pænt ud på, men synes nu det kan klæ andre biler smiley

• #8   13. okt 2010 Ligeså slemt som M3 skilte på en 318.. eller G6R på en flad rolla ik Casper M.. smiley
    Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i glashus.. smiley

• #9   13. okt 2010 vel også mange biler med m3 og m5 spejle på andre biler end BMW

• #10   13. okt 2010 Casper M
    Så hører et lexus emblem vel også kun til på en lexus og ikke en corolla?

• #11   13. okt 2010 Jeg fatter ikke at folk har så travlt med at råbe op om hvad der passer på hvad. Det er da en mærkelig holdning, at fordi en ting bliver set på én type bil, så passer den BARE IKKE på andre.
    Audi har muligvis brandet LED daytime lys godt, men det er da set på andre biler i flere sammenhænge.
    Da jeg fik min første Yamaha Jog i sin tid, satte jeg en række hvide LEDs i front-indtaget, rent faktisk meget mindende det såkaldte "Audi lys". Det er over 10 år siden nu, så nu kan jeg så gå og brokke mig over alle de Audi'er der har stjålet det "patenterede" Yamaha Jog lys. Hvidt LED lys hører KUN til på en Yamaha Jog. Christ da!!

Skulle tonede ruder også kun tilfalde den type bil der oprindeligt blev lavet med det?

Jeg synes det er fedt hvis folk kan kombinere dele fra forskellige biler, sålænge det bliver gjort på en moderat måde. -Det er jo det hele stylings-idéen går ud på.

En gammel Opel Kadett bliver IKKE pæn med LED daytime light, men det skyldes at den kold-hvide farve associerer til noget futuristisk og strømlignet, og der passer en "for gammel" vogn IMO ikke ind. Men ellers, er det helt cool med mig, sålænge det er ordentlig integreret, og ikke bare sat løst på...

Kommentér på:
Daylight lygter på BMW..Hvad sker der!

Annonce