{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Gjorde jeg det forkerte ? {{forumTopicSubject}}

Var i århus idag, på vej hjem på motorvejen så kører jeg bag en golf et godt stykke tid..lægger hurtigt mærke til at personen ikke har sele på og at der tales i mobil telefon..tænker ikke videre over det før han ligepludselig accelere HELT tosset..jeg kørte selv 140 og han har været langt over 160km/t..længere fremme ser jeg så den er helt ude i rabbaten og have ved sandet, kommer ind på vej banen igen og der tales forsat i telefon..

så da jeg skal af motoren vejen er han stadig foran..ved det kryds der så kommer efter afkørslen, lader det til at han ikke ser den bil foran holder stille, så han undviger lige i sidste øjeblik og suser hen over græsset med hjul spin..igen kører jeg samme vej som ham, og det samme sker igen da en vare bil holder stille på en vej for at dreje ind på en tank, igen undvigere han, denne gang over i den anden vej bane og ud i græsset. trafikken stopper, og igen fræser han bare afsted med høj fart..cirka 1 kilometer senere, begynder han at køre i modsatte sidde i længere tid, og trækker bare lige pludselig ind..det gør han flere gange..så vælger jeg os ringe til politiet og fortæller dem det der sker mv.

De ber mig om at forsætte efter persnonen indtil de kommer..imellem tiden gør han samme nummer igen med at undvige ved stillede holdene biler..da jeg kan se politiet titter frem i mit bak spjel vælger jeg så at dreje fra og lade dem forsætte

Men var det rigtigt nok gjort og melde en person som ham når han køre på den måde ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gjorde jeg det forkerte ?
Kommentér på:
Gjorde jeg det forkerte ?

Annonce