{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi 80 Coupe v6...?
  • #1   18. okt 2010 Rust er så lille et problem at det lige så godt kunne være løgn. Selvfølgelig hvis der er skader i lakken kan der være noget, og hvis den har været skadet og det så ikke er lavet ordentlig, men ellers ikke et problem på de årgange.

V6'eren kan godt bruge lidt olie og vand, det gør min ihvertfald, men slet ikke noget vildt. Sørg for at finde ud af om tandremmen er skiftet, det kan blive en dyr omgang hvis den springer. Men sådan er det jo på de fleste biler. Katalysatorerne kan også godt gå løse inden i, så de begynder at rasle, og de er dyre hvis der skal orginale på igen. Resten af udstødningen holder evigt, næsten da;-)

Har kørt ca.50000km i min nu, og der har jeg kun lavet alm. service. Og den starter altid, og køre kanon, så ingen problemer. Du skal ikke regne med meget mere en 10km pr/liter ,når jeg selv synes jeg har kørt meget pænt så går den lige lidt over 9km pr/liter.

Har lidt reservedele til at ligge til en coupe, hvis du køber sådan en dejlig vogn;-)

• #2   18. okt 2010 okay. det lyder ikk dårligt, ingen bil er fejl fri... tror jeg ville se om jeg måske kan finde en i tyskland..

• #3   18. okt 2010 Ja det kan jeg godt forstå, udvalget er jo også en del større. Held og lykke med købet...

Kommentér på:
Audi 80 Coupe v6...?

Annonce