{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Hjælp ang cinquecento (køb) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

Fruen og jeg skal bruge en bil nr 2...
Den skal stortset kun bruges til bykørsel og ganske lidt landevej.....

Vi har kig på denne...

http://www.guloggratis.dk/fiat/cinquecento/annonce/9062867?bigimages=1#images

Er der nogle af jer der har + & - ved denne bil?

Det er jo en lille motor men er den for lille?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp ang cinquecento (køb)
  • #1   15. okt 2010 Fin lille bil, og lige velegnet til det.

    Minus er at det er efterhånden en gammel vogn. Så rust er en fjende.. Tjek for guds skyld for rust. Især omme i bagagerummet, under tæppet og ude ved hjulkassen.


  • #2   15. okt 2010 En fiat cinquecento skal ikke tages for mere end hvad den er. Efter min mening en fordærdelig lille bil der ruster alt for meget, og har en ughyggelig ringe kabine og en endnu ringere komfort.
    Teknisk og mekanisk er den egentligt udemærket - kan vel mest sammenlignes med en fiat Uno på godt og ondt.

    Men jeg ville 10 gange hellere finde en starlet, micra eller anden minibil til den pris.


  • #3   15. okt 2010 Helt enig, er en super skrabet vogn, og man skal sætte komfort til side. Men ja, det er en bil som er nem at skrue på, samt rigtig billig bil at holde vedlige. Og så er den billig i drift.

  • #4   15. okt 2010 Min søster kørte 100.000 km. i en og der var sku ikke noget, udover service og en enkel toppakning.

    Simpel teknik og billig i drift, men du for ikke mere end du betaler for.








  • #5   15. okt 2010 Kan du i øvrigt ikke finde en Seicento til den pris?

  • #6   15. okt 2010 Hej igen

    Tjaaa ved godt det er en skrabet vogn.. Men den skal som sagt kun bruges til at fragte mig til og fra arbejde og ud og handle lidt osv...
    Eneste grund til at jeg er på udkig efter en lille billig bil er at jeg ikke gider køre scooter mere. Det er sq så koldt : )

    Så tænkte denne lille bil var et fornuftig bud...

    68.000 km og fra 99.. Det er da ikke helt dumt er det?

    Har også kigget efter den der seicento men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle der har kørt få km... Vil ikke have en med alt for mange km på tælleren....

    Ved i egentlig om der er servo i den jeg linkede til?

    Venlig Hilsen Brian


  • #7   15. okt 2010 Det er der højst sansynligt ikke.

Kommentér på:
Hjælp ang cinquecento (køb)

Annonce