{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Hjælp til Dumpventil? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg vil gerne have blow off på min Citroen c2 1.4 hdi, men tør ikke selv da jeg ingen erfaring har med biler eller at montere sådan noget.

så jeg søger en venlig sjæl herinde, som kan hjælpe mig med at få det sat på imod et gebyr selvf. og mens vi er igang kunne jeg også tænke mig sådan et trykur inde i kabinen, så hvis DU kan montere disse to ting uden at smadre eller skade motoren eller andre dele, så SKRIV meget gerne!

Jeg er i Vejle området men køre gerne for det.

Somsagt: er bilen en Citroen C2, 1.4 HDI motor, er ikke rørt ved eller chiptunet hvis det har noget at sige.

Tak på forhånd og God søndag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Dumpventil?
  • #1   17. okt 2010 Ingen der kan hjælpe??

• #2   17. okt 2010 Fail

• #3   17. okt 2010 Kristian Y: aha? kan du ikke bare skrubbe ud hvis du ikke har noget at sige til EMNET?

• #4   17. okt 2010 det kan du sagtens selv... den skal side i dit trykrør som er en gummislange.. så skal der en slange fra ventilen over til en magnetventil og fra magnetventien igen videre til en std slange på bilen... der skal ligeledes monteres en styreboks, hvor der monteres en ledning inde i stikket på din speeder inde i bilen...

Turbo uret er nemt... der får du et ur med 3 ledninger som bare skal monteres i dit ledningsnet inde bag din radio... der følger ligeledes en slange med plus et fordeler stykke som skal monteres ude i trykrøret.. det er bare et hul der skal prikkes... evt på undersiden så det ikke kan ses...

Håber det kan hjælpe... jeg er selv fra sjælland.. såå det er lidt langt desværre

• #5   18. okt 2010 Mike A: kan vi evt finde en dag, så kører jeg gerne

• #6   18. okt 2010 den kommer da ikke til at sige noget.. da du ikke har et gas spjæld til at blokere for trykket så der kommer en høj trykstigning.
    har hørt om nogen der har monteret nogen rigtigt slappe fjedre i dump ventilere og på den måde kunne få det til at afgive lyd.. men som hovedregl virker det ikke på en diesel

Kommentér på:
Hjælp til Dumpventil?

Annonce