{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

Bil revet over - skod Peugeot ! {{forumTopicSubject}}

http://www.nordkysten.tv/?p=3560

Dyrk lige dette videoklip, ca. 54 sekunder inde ser man hvordan bilen nærmest er i to stykker - er vist kun højre panel og en låst dør som holder det vrag sammen.

Hvordan F... kan en så ny bil gå fra hinanden så ekstremt ? Chockerende og gør det klart at jeg aldrig skal have en peugeot når min Vectra skal udskiftes !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil revet over - skod Peugeot !
  • #1   21. okt 2010 Tror nu næppe at det har noget at gøre med bilmærke, men mere hvordan den ulykke er sket.

  • #2   21. okt 2010 Det er da et spørgsmål om hastighed, uanset hvilken bil det drejer sig om.

  • #3   21. okt 2010 Kan se 2 muligheder..

    1. En QC/operatør fejl, sørgeligt JA, men den slags sker for ALLE.
    2. En konstruktionsfejl kombineret med en uheldig ½vinkel bilen er ramt på. Igen dette kan ske på alle biler..

    Og inden folk hidser sig op, så er jeg IKKE pug mand, jeg køre Ford og vil ALTID gøre dette.

    Sørgeligt for hende det gik ud over, håber hun klare det uden men.

    //René


  • #4   21. okt 2010 Sidelæns ind i en modkørende Honda CR-V?! Så er der ikke mange biler der er pæne bagefter..

  • #6   21. okt 2010 Ja de plejer da kun smide bagtøj, bare de kører i grøften...


  • #7   21. okt 2010 Det ligner et sted folk godt kan finde på at køre stærkt.. Lad os sige at de begge har kørt 100 km/t.. Den samlede fart er jo 200 km/t, jeg ville gerne se din opel tage en mur sidelæns med 200 i timen uden at nogen stolper, paneler eller noget bliver revet over...

  • #8   21. okt 2010 altså det ser ud som om at honda'en har ramt den lige ved b-stolpen og så er den blevet rykket rundt og så er de skader kommet, også efter en forholdsvis høj højde, men skal ikke være klog inden for hvad der er sket, det kan jo være mange ting som har gjort det, men trist er det da for hende kvinden.

  • #9   21. okt 2010 Jeppe S
    Har du ikke set Mythbusters? De viste for noget tid siden, at det du siger ikke passer. Det vil stadig svare til at ramme muren med ca. 100 km/t (afhængigt af vægt og størrelsesforskel på bilerne) - den anden bil absorberer jo noget af slaget smiley


  • #10   21. okt 2010 Allan A - Er nu meget sikker på at selv en Vectra kan komme til at se sådan ud.

  • #11   21. okt 2010 Alexander - det kan sgu godt være, men som du kan se holder det ikke helt i praksis.. Peugeot'en er ramt præcis hvor den er svagest, og Honda'en ser ud til bare at skulle have en ny front monteret før den kan køre igen..

  • #12   21. okt 2010 Lige et indkast - bilen er IKKE klippet op af redningsfolkene, den så sådan ud efter ulykken og kvinden blev løftet ud af vidnerne til ulykken.

    Grim tanke....



  • #13   21. okt 2010 hold nu kæft Allan på et tidspunkt giver alle materialer op selv på en peugeot 307 som havde alle crash test stjernerne hjemme så vidt jeg husker.
    selv om at folk siger at en gammel volvo er en tank der ikke kan smadres så ødelægges den stadig totalt hvis en nyrere bil i en mindre vægt klasse kører frontalt ind i den.
    Og der er da ikke nogen bil der kan holde til at få en tung 4 hjulstrækker ind i siden.


  • #14   21. okt 2010 altså når en falck først har klippet nogen fri, ligner det jo fandme bilerne har været igennem en presser..

  • #15   21. okt 2010 Jeg tror bestemt at kvinden skal være glad for det var en 307'er hun kørte.

    Som Peter S skriver, den har alle stjerner hjemme i side crashtest..

    Man kan kun sidde og smile lidt over alle de uvidne skvadderhoveder på BG . http://www.diskdrive.co.za/safety/enc_peugeot_307(01+).html


  • #16   21. okt 2010 @B4NDIT

    Det skræmmende er at bilen IKKE er klippet op af redningsmandskabet, den så sådan ud da de ankom - det giver altså et noget andet perspektiv........nu kører jeg selv på den vej og den er altså ikke en 100 km/t strækning max 80 tror jeg man kan komme op på da det er lige efter byskiltet.

    Havde de fyret til bilen så havde de jo også mærket det var glat ?



  • #17   21. okt 2010 Glemte lige "Allan A" der sidder mindst en smilende Peugeot kører , som er glad ved tanken om at en person som dig vælger et andet mærke, sådanne mennesker som dig er der da ikke plads til i løveflokken . Men vær du glad for det IKKE var dig og din Golf 3 som var i ulykkesiturationen " så havde du ikke kunne sidde her idag og skrive beskeder"

  • #18   21. okt 2010 Har sakset dette fra Euroncap´s hjemmeside.
    Bilen for i alt 4 stjerner men topkaraktere ved side kollision.

    "Side impact
    All-round protection was provided, including a head curtain airbag. Full marks were achieved, which is impressive for a car of this size."

    Så lukkede det vidst disskusionen om hvor vidt Peugeot skulle være ringere end andre (og især din Vectra Allan A;o)



  • #19   21. okt 2010 Hvis du vil læse mere;o)
    http://www.euroncap.com/tests/peugeot_307_2001/107.aspx


  • #20   21. okt 2010 Peter S:

    Så du mener at en ny bil skal gå nærmest over på midten ved en sidekollision ? Jeg er ikke specielt enig i den konklusion.



  • #21   21. okt 2010 Mikkel, har sat linket ud, men tror ikke Allan A kan læse.

  • #22   21. okt 2010 Ken D:
    Det var sku da noget underligt noget at skrive? :S

    Men ja det er sku lidt vildt at se sådan noget der, det giver sku noget stof til eftertanke. Man må håbe hun klare den. smiley


  • #23   21. okt 2010 Nu ved jeg ikke hvornår din Vectra er fra, men hvis den er fra 2001 eller deromkring kan du jo kigge her og vurdere hvilken bil du helst vil køre galt i;o)
    http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_vectra_2001/106.aspx


  • #24   21. okt 2010 Sakset fra Nordkysten.TV:
    "Personbilen, af mærket Peugeot 307, havde fået knust førerdøren, B-stolpen revet af, venstre panel revet midt over og en stor del af vognbunden var revet over – næsten hele vejen over til panelet i passagersiden.

    Skaderne var så massive at hvis kvinden fortsat havde siddet i bilen, så havde det ikke været nødvendigt at klippe bilen op for at få hende ud oplyser redningsmandskabet på stedet.

    Selv i taget var bilens svejsninger revet op og hele bagenden af køretøjet var vredet rundt i en 25-30 graders vinkel, skaderne er så omfattende at det er svært at tro på der er tale om en ny bil."

    .....Måske den i test får fine resultater men den sutter da reallife ?




  • #25   21. okt 2010 Ja eller også var hun blevet lavet til Bolognese hvis hun havdet siddet i en Vectra;O)

  • #26   21. okt 2010 Theis, Jeg syntes det var en underlig og hånende overskrift, samt indlæg. Hvis jeg postede sådan et indlæg, så ville jeg lige kontrollere hvor sikker sådan en bil er, inden jeg smed det ud i et forum ..

    Hans indlæg bygger jo på dumhed, uvidenhed og en stor gang had til PSA.

    Og ja frygteligt er det og igen, hun kan være glad for det var en 307'er, hun sad i .Håber det bedste for den stakkels kvinde . øvøvøv


  • #27   21. okt 2010 Allan, du sidder jo og skriver ud i den blå luft, du har da ingen anelse om hvad der var sket hvis det havde været et andet bilmærke hun havde kørt i "med færre sikkerhedsstjerner ved side kollision"

  • #28   21. okt 2010 Jaa jeg kommer i hvert fald aldrig til at køre galt i en Peugeot, da jeg aldrig i mit liv vil give penge for sådan en fesen bil.

  • #29   21. okt 2010 Mikkel K:

    Niks, tysk er jo kvali - og en Vectra 2001 som min indeholder altså mere metal end sådan en potte af letmetal og plastic.

    Anyway, så har jeg ved gudgrød aldrig set noget lignende uanset bilmærke, der sker jo skader på alle ved en påkørsel i siden det ved vi alle men dette her er jo grotesk, når et panel ikke bare møves ind men endda rives over og bunden ligeså ?

    Krydser ihvertfald fingre for at hun klarer den med hjernen i behold, ifølge BT ser det slemt ud, puha


  • #30   21. okt 2010 hmmmm Allan, hvor stor brudstyrke har rust?? he he, du ka vel tage det:o)

  • #31   21. okt 2010 Men ja, det er jo hvad der desværre sker hvert år når det begynder at blive glat når alle folkene i deres fesne FWD biler med sommerdæk skal skynde sig på arbejde.

  • #32   21. okt 2010 Martin E, fesen ??? er det nu også galt at den får toppoint i sikkerhed ved sidekollision ??
    Tag lige en kigger på Crashtesten på sådan en bil du køre rundt i .

    Allan A, du er sku langt under middel . Held og lykke med din Vectra smiley


  • #33   21. okt 2010 Jamen manden har jo ret, peugeot er en gang skrammel...

  • #34   21. okt 2010 Søren s, ja i forhold til din fine Toyota, smiley

  • #35   21. okt 2010 Ken D >> Ja den ser fin ud på min bil, det kan du være sikker på

    Tror heller ikke vi skal begynde at diskutere hvilke biler der er bedst igen, Autoindex liste giver jo et fint indblik hvordan ryet er hos de franske bilproducenter.


  • #36   21. okt 2010 Mikkel K: "hmmmm Allan, hvor stor brudstyrke har rust?? he he, du ka vel tage det:o)"

    Æv, den er svær at argumentere imod smiley



  • #37   21. okt 2010
    Vi kan diskutere fra nu af og til juleaften hvis du ønsker det. Jeg har prøvet lidt af hvert i min tid og syntes bestemt at PSA biler fungere super godt og holdbarheden er da også i top.

    Det er en bil i lavprisklassen og kan fortælle at min 607 holder kvalitetsmæssigt samme standart som en audi A6 fra 07 "har ejet begge biler " 607'eren er bare en del billigere. "du kan sende mig en PM, så skal jeg fortælle de grimme oplevelser jeg havde med min audi"

    Jeg har i min dagligdag med alle bilmærker at gøre og tro mig VAG skuffer både mig og en del af deres kunder. Lad nu vær at tro at man er hævet over alle andre fordi man køre VAG.

    Skal vi ud i noget rigtig kvalitet som er tysk, skal vi over i BMW





  • #38   21. okt 2010 Ken D >> Så leger vi at din gamle spand er på samme højde som en 3 år gammel Audi A6.

    Min S6 er kun 3 år nyere end din og stadig er det kvalitetsmessigt længder foran.

    Tager fra Autoindex.

    1. Toyota: 869
    2. BMW: 860
    3.Audi: 844
    4. Saab: 835
    5. Volvo: 833
    6. Alfa Romeo: 830
    7. Honda: 822
    8. Mercedes: 820
    9. Skoda: 819
    10. VW: 811
    11. Mazda: 800
    12. Opel: 798

    Gennemsnit: 798

    13. Hyundai: 793
    14. Nissan: 775
    14. Citroën: 775
    16: Seat: 772
    17. Peugeot: 771
    18. Kia: 770
    19. Ford: 769
    19. Mitsubishi: 769
    21. Fiat: 768
    22. Suzuki: 767
    23. Renault: 747
    24. Chevrolet: 728

    Så nej vi behøver slet ikke at diskutere for det er der ingen grund til og slet ikke fra dit sysnpunkt.


  • #39   21. okt 2010 Allan A: Ja ikke;o)

  • #40   21. okt 2010 Vi behøver ikke at lege det, Samle kvalitet, materialer , sliddele er bestemt på højde med A6'eren

    Min 607'er fungere upåklageligt og har gjort det siden den blev købt for 2 år siden.

    Min Audi holdt 2 måneder så var den gal med gearkassen "kunne ikke finde gearne", efter 4 måneder stak den et ben ud igennem motoren. Den havde en voldsom generende knirkelyd fra instrumentbordet. Er det kvalitet ???

    Dit index er fint, men hvad bygger det på "antal solgte ??, er det privat personer som opgiver de tal ??"


  • #41   21. okt 2010 Det er en FDM undersøgelse med 30.000 bilejere og den kan ingen løbe fra.

    Der er bare flere fejl på franske biler, kan godt se at du ikke kan li det , også derfor jeg ikke gider diskutere det med dig. Men start da en tråd om emnet herinde og du vil få samme udfald.

    ALLE og en hver vil påstå at den bil de bedst kan li ALDRIG har fejlen noget men alle dem de har haft fra andre mærker var bare i stykker hele tiden.

    Hvad for en A6 er det du har haft?


  • #42   21. okt 2010 Jeg er bestemt ikke mærkekær overfor Peugeot, udover det er den mest stabile bil jeg har ejet. Jeg synes dog det er opsigtsvækkende når en af mine bekendte der er værkfører hos vw, fortæller mig at der på deres værksted bliver brugt 1/3 af alle værkstedstimer på garanti reperationer;o)
    oven i det har de en ansat til stortset kunne at bonge videre til Vw for alle de timer.


  • #43   21. okt 2010 En A6 2,4 Multitronic

    Jeg giver stadigvæk ikke noget for FDM's resultater.

    Det eneste som VAG gør betydeligt bedre er deres service på bilerne, der bliver sku lavet det som er defekt og påkrævet


  • #44   21. okt 2010 Men når det er sagt, så er samle kvaliteten på en 207ér som min slet ikke på højde med en Polo eller en golf.
    Men priserne er jo også et stykke lavere;o)


  • #45   21. okt 2010 Nu har jeg sjovt nok en kammerat der også er værkfører på et VAG værksted og der er det ikke sådan og han er ikke hos et lille jysk VW værksted...hehe

    Man kan blive ved og ved, men så længe at det er enkelte folks meninger så kan man jo ikke bruge det til en skid.


  • #46   21. okt 2010 Men der kan kastes mudder om de fleste bilmærker,
    Tag f.eks. Vag´s 2,0 TDI, der kan man satme snakke om en fiasko på 05,06 og nogle af 2007 udgaverne.
    Lortet æder turboer og topstykker til morgenmad, men fint kører den da når den kører:o)


  • #47   21. okt 2010 Mikkel K >> Ja det er rigtigt, men omtalen omkring VAG eller i det hele taget Tyske biler er bare 100 gange bedre end den er omkring franske og det er nok ikke for sjov at det er sådan.

  • #48   21. okt 2010 Ken D

    Du kan sku da ikke sidde og sammenligne Audi og Pug, af den årsag at du har ejet en af hver.... Det er da det dummeste jeg har hørt. Der er jo sikkert flere millioner peugeoter der lever et helt liv uden så meget som en sprunget sikring.... Men FAKTUM er bare at der GENERELT er flere fejl på peugeoter end på audi'er....

    Og hvad er det der gør FDM's test upålidelig, frem for din hjemmetest?


  • #49   21. okt 2010 Ja hvis man er så snæversynet at man hellere vil tro på sine egne erfaringer som er draget efter at ha ejet en af hver mærke end at stole på nogle der har samlet informationer fra 30.000 forskellige billister så er løbet vist kørt under alle omstændigheder.

  • #50   21. okt 2010 Ingen tvivl om det!
    Jeg går selv og klinker sammen til en Golf 6 for tiden.
    Syntes bare tit snakken tager en utroligt usaglig drejning når det drejer sig om pegøj.
    Det er de færreste der udtaler sig, som faktisk har en skid erfaring med mærket.

    Jeg er pisse imporneret over driftsikkerheden i min 207ér, da min Altea havde rullet 43.000km havde den været på værksted 14 GANGE!!!!!
    Det var alt fra motor, lakfejl og flere fejl i det elektriske.
    Så det der med Vag DET DUR BARE ALTID! holder altså ikke helt.
    Det har dog ikke skræmt mig væk, for de biler de laver er bare en klasse lækrere end de franske;o) ( Efter min mening) Men da jeg købte min skulle jeg bruge en fornuftig dieselbil og gad ikke give 25-40000 kr ekstra for at der stod Polo på bagsmækken;o)


  • #51   21. okt 2010 Martin

    Hah, ja det var også det jeg fandt yderst komisk.... Manden tror ikke på FDM's dokumenterede undersøgelse af 20.000+ biler, men han vil have os til at tro på sin egen udokumenterede undersøgelse af 2 biler..... smiley


  • #52   21. okt 2010 Det er 210% sikkert at en A6´er er en laaaaaaangt bedre bil end nogen som helst fransk bil, men når det er sagt, så lur lige pris forskellen;o)
    Prisen på en A6ér løber MEGET nemt op på den helt forkerte side af 700.000kr for en skrabet model.
    Tror end ikke topmodellen af 607 kommer derop.o)


  • #53   21. okt 2010 Der er ingen biler der ALTID bare dur, men chancen for at få en fra VAG er bare større end med en fra Peugeot, men det er der jo mange herinde der ikke er enige i, men så må de jo selv ringe rundt til 30.000 forskellige personer og spørge.

    Jeg køre selv VAG og det vil jeg nok altid blive ved med, eller måske en BMW eller MB engang.


  • #54   21. okt 2010 Altså set ud fra dengang 607 fandtes.;o)

  • #55   21. okt 2010 Jeg forstår heller ikke hvorfor jeg ikke må sige at PSA biler er dårligere end andre, bare fordi jeg ikke selv har ejet en... WTF?

    Man kan jo ikke bedømme om der generelt er mange fejl hos et bilmærke ved at eje en af deres modeller?

    Man kan jo bare læse alle mulige undersøgelser, hvis de vel og mærke holder....


  • #56   21. okt 2010 Pede, Nu er det ikke kun min egen erfarring, men den eneste som jeg kan stå ved.

    Jeg ser dagligt Audier fyldt med fejl "nedslidte lædersæder i A5 ved små 30.000 km" , defekte turboer på deres dieselbiler osv osv.
    Skæve sæder i folkevogne, ja defekter i stor stil.

    Snæversynet er jeg ikke, men det er mange VAG kører desværre .


    Mikkel, dejligt med endnu et sagligt tiltag .


  • #57   21. okt 2010 Man skal bare huske ikke at være så mærkekær at man bliver blåøjet;o)
    En saglig tilgang til tingene er sgu grobund for en mere meningsfuld debat;o)


  • #58   21. okt 2010 Til Allan A - Tåbeligt argument. Prøv du at lave samme nummer i din gamle Golf. Hvis det skal køre på den måde er her også et fint bevis for, at Audi er en skod bil: http://carscoop.blogspot.com/2007/03/audi-rs6-abt-crash-yes-he-made-it-out.html

    Martin E jeg undrer mig lidt over, hvad din undersøgelse drejer sig om. Især undrer det mig, hvis du som forblindet tilhænger af tysk kvalitet dermed også sige, at Alfa Romeo er bedre kvalitet end Honda, VW, Skoda og Mazda? Det er ikke just hvad man som Alfa kører hører hver dag smiley
    Den med at tysk bare er bedre end alt andet er ikke andet end en illusion. Især VW har formået at brande sig selv meget bedre end de reelt er. Kabinekvaliteten i en Audi har for så vidt intet at gøre med hvor driftsikker den er. Skal vi snakke nogle tests så prøv at tjekke tyske autobilds 100.000 km test af VW Passat. Nej dermed ikke sagt at VW er den mest pålidelige, men at tro bare man betaler ekstra for VW eller 4 ringe på snuden, så er den hellige gral velbevaret så er man for dum.
    Ps Jeg har en Alfa og en TYSK BMW.


  • #59   21. okt 2010 ¤ Pede ¤
    Hvorhenne skriver jeg du ikke må udtale dig??????
    Men synes sgu stadig den der snæversynet hed burde have lidt mere substans end noget du har læst i et blad.
    Man har ret til sin holdning, men skal man kritisere skal man sgu være sikker på man har ret i det man kaster op her på sitet;o)


  • #60   21. okt 2010 Ken

    Hvis du kun snakker ud fra din egen erfaring, hvordan kan du så påstå at det du gør.... Du har jo ikke den fjerneste anelse om det gennerelle billede, bare fordi du har ejet et par vogne af forskellig fabrikat...
    Og så svarede du aldrig på hvorfor du ikke gir en skid for FDMs undersøgelse...?


  • #61   21. okt 2010 Vores holdninger herinde ændrer jo ikke på de facts der gang på gang bliver lavet og de viser sjovt nok hver eneste gang det modsatte af hvad Ken påstår.

    Men det er nu også fint med mig, der skal jo være nogle der triller rundt i mellemklassebilerne...haha


  • #62   21. okt 2010 Super synspunkter Mikkel Og Nikolaj, nu futter jeg ned og laver lidt mad .

  • #63   21. okt 2010 Nikolaj S

    Ja det tyske hjerte banker tungt i mange snæversynede individer;o)


  • #64   21. okt 2010 ¤ Pede ¤ >> Han giver ikke en skif for FDM fordi at de er kommet frem til en konklusion som strider imod hans egen blåøjethed.

  • #65   21. okt 2010 Mikkel K

    Det vare bare fordi du skrev dette:

    "Det er de færreste der udtaler sig, som faktisk har en skid erfaring med mærket"

    Min pointe er så bare at fordi at man har ejet en PUG, så gør det jo ikke at man bedere end andre kan sige at PSA ikke har flere fejl end andre.... Der bliver man jo netop nød til at læse i bladene, lytte til mekanikerne og synsmændene,...


  • #66   21. okt 2010 Martin- Ja eller nogle af os kører måske mange km om året og kan ikke bruge en gammel slidt Leon til det formål;o)

    Hmmm er Seat ikke iøvrigt en mellemklasse bil??;o)
    Ja ja, nu ved jeg godt du kommer med" Jamen jeg ejer en S6 nu"
    Men så smid da nogle billeder ind ad den.
    Alle kan jo kører i en "måske" fiktiv audi;o)


  • #67   21. okt 2010 Er ikke snæversynet, jeg har en holdning, har råd til at opretholde den og vi ved jo alle hvad der er mest prestige i også så for mig taler alle ting for at jeg også køber en Audi næste gang.

  • #68   21. okt 2010 ¤ Pede ¤
    Hvis du nu læser mine indlæg vil du jo netop se at jeg ikke sidder og kaster rundt med udsagn som at PSA bare er verdens bedste;o)


  • #69   21. okt 2010 Lige en ekstra bemærkning. Jeg tror at den FDM undersøgelse i henviser til er en undersøgelde af TILFREDSHED blandt bilejerne. De to ting er bestemt noget forskelligt, selvom driftsikkerhed naturligvis også vil påvirke tilfredshed den ene eller anden vej.

    Nu kan vi jo også starte en diskussion om hvad er kvalitet? Hvad er en god bil?
    Kvalitet er trodsalt relativt objektivt, men en ting er oplevet kvalitet i form af lækker finish, god platisk i kabinen, "bankboks" lyd når man lukker døren og en anden er holdbarhed/driftsikkerhed.
    Hvad er så en god bil? Ja der kan jo både være en Toyota, VW, Fiat eller andet - det kommer jo helt an på hvad man lægger vægt på.
    Personligt kan jeg kun konstatere at VW bestemt ikke er førende hvad angør holdbarhed, og at Peugeot er blevet markant bedre de sidste par år. Kender et Pug værksted hvor de måtte fyre 2 mekanikere pga. der ikke var så meget reklamationsarbejde mere !

    Igen ikke for at bashe tyske biler. Jeg er super glad for min BMW, men den bliver også slidt/går i stykker.


  • #70   21. okt 2010 Mikkel K >> Jo det kan du kalde den, men som du også selv er inde på aå har jeg haft to biler efter den.

    Har intet behov for at have mine biler herinde, dem som kender mig ved at jeg har den bil jeg siger jeg har at din misundelse så får dig til at tvivle kan jeg jo intet gøre ved.


  • #71   21. okt 2010 Mikkel K

    Det har jeg da heller ikke beskyldt dig for at sige..??


  • #72   21. okt 2010 ikke så pige fornærmet Martin;o)
    Hvis du tolker det som misundelse at du måske har den bil, så må du dælme have problemer med potensen;o)
    jeg kunne også bo i en lille lejlighed og have et dejligt stort billån, men jeg synes det er sjovere at bo i hus og betale på det istedet for at smide x antal tusinde på en bil hver måned;o)

    Og inden du puster dig størrere end du er, så behøver man altså ikke skrue Hellerup attituden på fordu man er teknikker ved Falck.


  • #73   21. okt 2010 Pede,
    det jeg siger er, at jeg ikke mener at jeg ved alt om psa fordi jeg har ejet en;o)


  • #74   21. okt 2010 Mikkel K:

    Okay... Så er vi da enige på 1 punkt... smiley


  • #75   21. okt 2010 he he;o)

  • #76   21. okt 2010 Mikkel K >> Det hedder altså ikke Falck mere.

    Skal lige siges at jeg ikke skylder en krone i bilen, har jo også en anden indkomst i husstanden som er større end min sådan er det når man er heldig med virksomhedsstart. men det behøver vi ikke komme ind på. Men det er jo tydeligt at se ud fra din bilpark at jeg har betydelig flere midler end dig.


  • #77   21. okt 2010 Men ja, muderkasteri får vi ikke noget ud af, for du vil jo bare påstå at du sætter dine værdier andre steder og på den måde snige dig uden om.

  • #78   21. okt 2010 BTW

    Jeg har en golf 2 som max er 10 kg værd på en god dag.... Den er så IKKE gældfri.... smiley Folk ser sku mærkelige ud i hovederne når man fortæller det... smiley


  • #79   21. okt 2010 Hvis i havde købt jer en Ford havde i ikke siddet her og diskuteret smiley

  • #80   21. okt 2010 Martin

    AAARH.....Ka du høre det? Lyden af stilhed.... Det må betyde at vi "vandt"... smiley


    Jepper:

    Haha, stop nu.. har allerede ondt i maven af grin.... smiley


  • #81   21. okt 2010 jamen hvis dine "Midler" ellers er lige så eksisterende som din "Audi";o) Så er det da fremragende for dig.

    Det er jo ikke alle der er så heldige at kunne suge på patten hos sin samlever;O)
    Jeg ville da ønske at jeg var så velhavende at jeg kunne sidde her på Bg og fortælle verden hvor fantastisk jeg er og over overdrevent lækker, god og driftsikker min bil er.

    Men hey, hvis hellerup modellen dur for dig så ër det sgu fair med mig.
    Så længe du synes om personen du ser i spejlet om morgenen.

    j


  • #82   21. okt 2010 Nej nej nej nej.... Nu startede hun fanme igen.... smiley

    Kan kun henvise til overskriften på denne tråd:

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?msg_id=737595


  • #83   21. okt 2010 øhhh hvad Pede??

  • #84   21. okt 2010 Mikkel

    "Jeg ville da ønske at jeg var så velhavende at jeg kunne sidde her på Bg og fortælle verden hvor fantastisk jeg er og over overdrevent lækker, god og driftsikker min bil er."

    Han har da på INGEN måde "blæret" sig med penge i denne tråd, det var jo dig selv der smed det på banen... Han har IKKE snakket om på lideligheden på sin egen bil, og den er egentlig også irelevant da vi stadig snakker GENNERELLE bilmærke-fejl, og ikke vores egne bilers kunnen....


  • #85   21. okt 2010 Hvad er problemet? Kvinden lever, så må bilen jo havde gjort det den er lavet til? De nyere biler bliver jo lavet til at smuldre omkring dig, netop for du ikke skal have motor og alt muligt lort i hovedet når du kører galt.



  • #86   21. okt 2010 Det ved jeg sgu ikke om ikke han har, omend ikke andet så trak han selv det første kort.
    Læs indlægget igennem igen så lurer du det nok.;o)
    Men ja du kan have helt ret i at det er kommet ud på et sidespor.
    Men ender det ikke altid sådan på bg?


  • #87   21. okt 2010 Men kan i hygge jer-
    Har på fornemmeren at Pede har brug for en lille sejr i hans liv, da dette åbenbart har været en konkurrence.

    Og her referere jeg til dette "intelligente" indlæg i debatten.

    ¤ Pede ¤



    Skrevet: 21-10-2010 18:52:49

    Martin

    AAARH.....Ka du høre det? Lyden af stilhed.... Det må betyde at vi "vandt"... smiley


    Jepper:

    Haha, stop nu.. har allerede ondt i maven af grin.... smiley


  • #88   21. okt 2010 Jo sådan ender det 10 ud af 9 gange.... ganske underholdene nogen gange....men lidt røvsygt andre gange... smiley

  • #89   21. okt 2010 Ooops...!

    9 ud af 10 Selvfølgelig... smiley


  • #90   21. okt 2010 Så køb dog den knallert....

  • #91   21. okt 2010 Mikkel K

    MHT useriøsiteten og dumme kommentare, så prøver jeg bare at tilpasse mig hvisse andre....!


  • #92   21. okt 2010 Sjovt nok benytter jeg samme strategi Pede;o)

  • #93   21. okt 2010 Hvordan er tilfredsheden alt i alt med de forskellige typer biler i forhold til hvor mange der ejer dem..

    Man får hvad man betaler for, og nu ligger det sådan at pug stadig er en god bil i PRISKLASSEN. Man kan altså ikke sammenligne en audi med en pug, for det er jo 2 VIDT forskellige niveauer.

    pugger er for "normale" mennesker og audier er for idioter der tror de ejer motorvejene (lige indtil de møder mig i en 50 tons tung lastbil, for der vinder jeg HVER gang ;))


  • #94   21. okt 2010 audi, pug, seat, toyota, det er ligemeget. Jeg skal nok få jer krøllet godt og grundigt sammen hvis I kommer for tæt på.

    Så det vi kan konkludere er at en lastbil der vejer 50000 kg altid vil være bedre end en personbil.

    Så........ Kan I høre det? Det er lyden af mig der vandt.

    Tak for i aften.


  • #95   21. okt 2010 Case closed og en medalje til Kenneth for en overbevisende sejr;o)

  • #96   21. okt 2010 Kenneth C:

    Yep, for en lille uge siden tabte en VW Polo i den grad til en lastbil - så DIT argument holder 100% !



Kommentér på:
Bil revet over - skod Peugeot !

Annonce