{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Projekt næsten færdigt. Forstår det ik {{forumTopicSubject}}

Jeg har undret mig utrolig meget over en ting.
Nu går jeg og renovere utrolig mange biler og hygger mig helt utroligt med det. Man går og nusser om en drengedrøm, måske en man har haft i rigtig mange år, måske et impulskøb, men altid med store forventninger til man får det færdigt..

Ser mange der sælger deres projekter når de kommer hjem fra maleren, hvorfor dog? Nu har de gået og knoklet med kedlig rustarbejde og alt det andet kedlige, så er den nylakret og så kommer alt det sjove, som til sidst skal ende ud med man skal ud og vise hele verden hvad man har opnået.. Hvorfor hulen sælge sine projekter i sidste fase..

Ved det er et mærkeligt spørgsmål, men undre mig meget.. Har lige fået min Jeep M151 synet i dag, en af rigtig mange projekter jeg har færdiggjort og nydt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt næsten færdigt. Forstår det ik
  • #1   22. okt 2010 tja jeg forstår det sq heller ikk rigtigt, med mindre det er af økonomiske årsager lige pludselig, f.eks mister man job og har hårdt brug for penge, men ja.. der må jo være nogle gode grunde. Jeg ville dog bare ønske jeg havde det gåpå mod med at opnå nogle af de "drengedrømme" jeg har. men tja.. det kommer jo nok en dag når man har fået økonomien på plads, og fået villa vovse og volvo smiley

• #2   22. okt 2010 fordi de ikke kan huske hvordan de skal samle det igen:)

• #3   22. okt 2010 Jo, men nu er jeg igang med min Amazon V8 på det 3 år.. Når jeg ikke gider, så stiller jeg den til side.. Så bliver den perfekt, for laver kun på den når jeg har lyst..

• #4   22. okt 2010 Hartmann.. Men tror du ikke du måske skulle finde et projekt du VIRKELIG brænder for også selv om det koster 10 gange så meget, istedet for at have 10 halve projekter?

• #5   22. okt 2010 Sølsnes:

he he, kan være noget om snakken..

• #6   22. okt 2010 Okey.. Havde jeg heller ikke i en periode, men så stod den hos mine forældre.. Man kan sagtens hvis det er en drøm, men forstår at folk/du mister interressen for det, som du skrev "lige det sidste".. Men så undre jeg mig over man ikke finder "drømmen" som tager den tid det tager, i stedet for at bruge utrolig mange penge på alt muligt der ikke bliver færdigt.. Altså hvis man regner de penge sammen man bruger på et total projekt, kunne man købe en fed/nyere bil..

• #7   22. okt 2010 lige pt er jeg køret død i mit chevy projekt men bliver ikke solgt
    mest pga alt det slibe arbejde jeg har i førehuset efter jeg havde lavet taget og jeg har 10 tommel fingere så det ikke min stærkeside

så der bliver kun lavet noget når min kammerat er hjemme hver weekend da han er på bornholm og aftjene verneplig

• #8   22. okt 2010 Drømmen mener jeg også Bil drømmen.. Hos mig vægter den meget, for jeg nyder at lave dem, køre lidt i dem, og så vidre..

Lentz:
    Jamen det er også den rigtige måde at gøre det på, køre på så længe man gider, bliver man træt stilles den til side, så en aften sidder man på sin pc og kigger på billeder af hvor fed sin bil kan blive, og så kommer lysten igen..

• #9   22. okt 2010 det hedder midvejskrise! enhver som har lavet et større projekt har mærket et punkt hvor man ikke kan overskue sit projekt og lysten til at lave det færdigt forsvinder!

• #10   22. okt 2010 Schrøder .
    helt præsist det er hvad der sker sider og kigger på et forum og så arr kunne man lige tage en time på værkstedet inden senge tid

• #11   22. okt 2010 jeg har også være igang med min celica i over 2,5 år nu, både med udseende og ikke mindst den nye motor, finanskrisen har gjordet jeg har måtte prioiter men kan se lys for enden af tunnelen nu smiley

• #12   22. okt 2010 Jamen Lentz, så er det også den helt rigtige bil du er startet på..

Synes også processen er det sjove, sidde og nusse med stumperne, for til sidst at nyde resultatet når det kommer på bilen.. Finde alle de "helt rigtige stumper"..

Tror ikke der er så mange der er vedholdende længere med deres projekter, nogen gange er det en kedelig proces man er gået i gang med, men så ser man videre til det spændende. (tro mig, har brugt 90timer på at skrabe tectyl af og tørre det med terpentin)

• #13   22. okt 2010 Hasbro: Forståligt.. Nogen gange må man sætte sine mål og drømme i bero, det kan være alt fra økonomisk til familien som skal bruge mere tid.. Men at sælge et projekt man har knoklet for og kæmpet sig næsten hele vejen igennen, forstår jeg stadigvæk ikke man sælger..

• #14   22. okt 2010 jeg kunne aldrig finde på at sælge min celica som den står nu, modsat mange andre der bare lyver i banken og låner 80 kg og smider den hos et firma og så er det det smiley skylder absolut ingenting på det jeg har lavet ved godt man ikke får i de penge igen men sælger jeg den nu så taber jeg så mange mange penge på det og så meget tid smiley

Kommentér på:
Projekt næsten færdigt. Forstår det ik

Annonce