{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  T-hansen fælge
  • #1   24. okt 2010 der er kun 1000 indlæg på bg... LORTE FÆLGE

• #4   24. okt 2010 Fine fælge. Men køb dem med de lidt bedre dæk de har smiley

/Dennis

• #5   24. okt 2010 morten s
    det kommer meget an på hvilke fælge du har kik på..de har fælge som er lige så gode som dem de sælger andre steder og så har de noget skrammel..

• #6   24. okt 2010 **Mr. Boss** .: Du har da argumenterne i orden, hva'?

• #7   24. okt 2010 nu kan jeg som tidligere ansat hos Thansen sige at der er lige så mange reklamationer på fælge hos Thansen som der var i Rallycenteret og diverse andre der sælger fælge. Vi snakker 2-3 sæt om året hvor de bliver lavet på reklamation og kunden som regl får skiftet de fælge der er dårlige. Thansen har et Hunter anlæg hvor fælgene testet i og derved kan fortælle hvordan fælgene er skæve og hvor de er skæve samt om det er selv forårsaget eller fabrikationsfejl. Så nej det er umiddelbart ikke lorte fælge, men nok nærmere dem der sælger dem som skynder sig at sælge ting uden at være 100% sikre på tingene passer sammen og derfor føler mange kunder at det er noget lort det får fordi servicen ikke er i top.

• #9   24. okt 2010 Sjovt folk siger det er det værste lort. Hvad med at forklare hvorfor? Jeg kan da også sagtens sige at de arbejde i udfører er det værste lort uden at give en begrundelse. Hvis nok siger det vil folk begynde at tro det er sandt og hvem ved om det er sandt?

• #10   24. okt 2010 Det er rigtigt, de her race og ace fælge de sælger er ikke altid for gode, men de mærker de sælger er gode nok,

• #11   24. okt 2010 Hvis du ikke ved hvordan fælge skal monteres, behandles, rengøres og generelt vedligeholdes, så skal du slet ikk købe nogen.

Hvis du har styr på ovenstående ting, kan du roligt købe dine fælge hos Thansen.
    -dog skal du overveje hvormeget du køre, samt hvordan - udfra det, skal du vælge dit dæk.

God fornøjelse.

• #12   24. okt 2010 jeg har thansen fælge på min subaru. de fejler ikke noget. det er det eneste sæt jeg har haft derfra. og intet at brokke sig over.

• #13   24. okt 2010 Dem der siger det er noget lort, er dem som ikke selv har prøvet fælge derfra. Men har som alle andre bare den generelle mening om T-Hansen.

Dem der siger at der er Okay, er jo som du selv kan se, dem der selv har prøvet fælge derfra. Og deres meninger kan du jo selv læse dig frem til smiley

Jeg har selv haft fælge derfra (Borbet-T) Og der var ikke noget galt med dem... Dækkene var Royal et eller andet, Og det fungerede sq fint smiley

men er det vinterdæk du tænker på, så lad være med at købe de billigste !! læs dig frem til test af dækkene.... smiley

• #14   24. okt 2010 de sku fine nok ..

• #15   24. okt 2010 Kører selv med et sæt T-Hansen fælge på Arosa'en, og jeg har absolut intet at klage over. De ruller ligeså fint som alle andre fælge.

• #16   24. okt 2010 ! ! - du har stadigvæk ikke begrundet din udtalelse med hvorfor din egen erfaring er sådan... Jeg kender til 4 tilfælde hvor Thansen "har fået skylden"

1. Hvor fælgen røg af bilen fordi boltene knækkede. - Det blev så dokumenteret af blandt andet FDM at fælgene var fejlmonteret af kunden og ikke spændt i moment så boltene var gået løs og derfor knækket grundet belastning på et forkert område af bolten.

2. Skæve fælge hvor producenten ikke har haft nok kontrol med produktionen. - Der har Thansen rettet op på alle dem der har brokket sig angående Raze Five star fælgene. Men ligledes er folk blevet gjort opmærksom på at fælgene ikke kan holde til hvad som helst.

3. En kunde der havde købt Infinity chrom fælgene som skaldede af efter kun 7 måneder på bilen. Kunden gik til FDM som kørte sag imod Thansen som efterfølgende kompenserede kunden med helt nye fælge og dæk.

4. En kunde der havde køb følge til en Mercedes Vito camper (totalvægten var på 2200 kr så vidt jeg lige husker. Og han havde oplyst det var en Camper og det viser sig efterfølgende at kunden har monteret dem på sin firmabil/van (totalvægt på 3000 kr) som var læsset med alverdens værktøj og jernrør da han var vvs'er. Der fik kunden ikke en disse da det var fejloplysninger fra kundens side af samt Thansens fælge har et bestemt loadindex som bilerne skal holde sig inden for. Ligger som ofte omkring 530-690kg pr fælg.

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
    #17   24. okt 2010 kører på deres billigste alufælg, da det er den eneste jeg syntes så godt ud på min bil (også blandt fælge til 10-12k fra andre forhandlere) dog ikke med de billigste dæk, men med Nolan, som jeg ikke har haft problemer med heller, og de dæk kører meget bedre når der er vand på vejen end mine michelin gjorde.

• #18   30. okt 2010 Hans, det er netop den sag jeg henvise til højere oppe.

! ! - jamen fint med mig da. Men de bliver ikke bedre eller dårligere end de billige fælge du køber hos en hvilken som helst anden forhandler i DK

Kommentér på:
T-hansen fælge

Annonce