{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Byttehandel? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen BilGalleri.
Kan måske godt være det lyder dumt og er et dumt spørgsmål, men vil gerne lige være 100% sikker da det jo er mange penge..

Jeg skal senere bytte en bil til en anden. Den anden bil har ingen nummerplader på, så vi mødes ved motorkontoret hvor jeg så lejer nogen prøveplader, for at kunne køre den hjem.

Men tænkte om der er nogen forholdsregler ved at købe en bil uden plader. Har tjekket den for gæld igennem stelnr, ved at den skal til syn og har fået garanti for at den skulle komme igennem uden nogen fejl, så vi må se.
Og han har reg, attest, så der burde ved ikke være nogen problemer. right? smiley

Bilen er en Opel Vectra 2.0, hvor der er skiftet motor til en Opel Vectra 2000 motor i. Har fået afvide at hvis bilen var ældre en 97 (mener jeg), så kunne det godt lade sig gøre. Er det korrekt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byttehandel?
  • #1   26. okt 2010 Opel Vectra B**

  • #2   26. okt 2010 STOP!!!!!!!!!!!!!

    Få den nu synet med det samme, i kan tage sammen hen og gøre det.
    Der er drive in syn mange steder, du vil ærge dig gul og grøn hvis han har taget røven på dig.

    Lov mig at lytte til mit råd.


  • #3   26. okt 2010 Tror ikke årgangen af bilen har noget at gøre med du kan gøre det der.. Ved ikke om det lovligt, da motoren er fra en gammel model Vectra.

  • #4   26. okt 2010 Som Allan siger.. Hvorfor har han ikke bare selv synet den, hvis den går igennem uden problemer? En bil der er nysynet sælges meget nemmere og er mere værd.

  • #5   26. okt 2010 hvorfor mødes i ik bare ved en syns hald også køre den igennem med det samme dumper den betaler han syn vis den går igennem betaler du syn

  • #6   26. okt 2010 Fordi der skal laves lidt på min før den kan gå igennem syn.

    Men i har egentlig en pointe hvorfor han ikke selv har kørt den igennem.
    Vi havde aftalt at det var i aften vi skulle mødes, og dette er den eneste dag i denne månede jeg har rent faktisk har tid.


  • #7   26. okt 2010 Lad mig sige det sådan... Har du råd til at blive snydt???
    Der er desværre mange uærlige mennesker....


  • #8   26. okt 2010 Ved jeg. Er selv blevet snydt et par gange nu. Også derfor jeg oprettede denne tråd.

    Dog ved jeg at bilen er mere i værdi end den jeg har nu. Selv hvis det ikke er den rigtige motor der er i den.
    Jeg oprettede engang en tråd hvor jeg fik svar på det med motoren, men kan ikke finde det nu.


  • #9   26. okt 2010 Vi havde aftalt at det var i aften vi skulle mødes, og dette er den eneste dag i denne månede jeg har rent faktisk har tid,måneden er også snart slut ?

  • #10   26. okt 2010 en 2,0 ecotec har 136 hk en 2,0 doch 16v har 150 hk, der burde der ikke være et problem med synhalen, da den ikke overstiger de 20 %.. men tjeeck den grundigt om den er født som en 2,0 ecotec..

  • #11   26. okt 2010 Erling J

    Min fejl. Vagtplanen går én månede frem uden nogen form for fridage næsten, så det var en lille skrive fejl.

    Benjamin.
    Hvordan tjekker jeg det. Ved blot at når jeg slår nummerpladen op, så står der Opel Vectra 2.0 . Det burde vel være nok?


  • #12   26. okt 2010 Benjamin> Det har ikke så meget at gøre med 20% reglen, men med forureningskravene, og den er god nok tidligere biler er blevet synet med C20XE motor i en VB, MEN der er vist nok blevet ændret på området, få det skrevet i papirene når den bliver synet, så er du sikret fremover...

Kommentér på:
Byttehandel?

Annonce