{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

politi i sverige? {{forumTopicSubject}}

Hey for noget tid siden kørte jeg inde i malmö på en 2 sporet vej og da vejen indsnævre sig ser jeg da kommer en bil bagfra og bare presser sig op på siden af mig så vi ligger 2 ved siden af hinanden på en 1 sporet vej.. Jeg kommer foran ham igen og han bliver ved med at ligge og presse mig da han så kommer på siden af mig igen giver jeg ham fingeren og råber ud af vinduet hva fanden har du gang i din psykopat. Da han så kommer lidt nærmere ser jeg det politi i en civil vogn og så bliver jeg hevet ind til siden han kommer hen til bilen og flår mig ud og siger hva har du gang i, hvorfor køre du uden sikkerhedssele?? og den havde jeg altså på.. så siger han jamen vi så dig gå ud fra en kiosk lidt tidligere og da du kom ud i bilen satte du igang uden sele.. det sjove er at jeg slet ikk var inde i den kiosk jeg ventede i bilen imens min kæreste var der inde.. så jeg fik en bøde på 500 kr for ingenting..

Han var samtidig vildt respektløs over for min kæreste da hun spurgte stop hva har han gjordt så sagde du helt ordret oversat til dansk: Du holder bare kæft...

Hva fanden gør man i sådan en situation?
Må de overhovedet ligge og presse mig på den måde ? det jo totalt uforsvareligt.. han havde jo ikk blink eller noget som helst??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politi i sverige?
Kommentér på:
politi i sverige?

Annonce