{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Golf 3 1,9 GTD 93 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg har lige været ude at kigge på en golf 3 1,9 GTD fra 1993.
Mit krav til bil er langt på literen, driftsikker og helst så billig i reservedele som muligt så, og en lav købspris for har ikke noget at gøre med smiley

Jeg vil høre om I synes det er en fornuftig bil at købe, og hvad fordele, ulemper osv er med lige netop den her vogn.
Er der ting jeg skal være særlig opmærksom med, jeg har aldrig ejet en diesel bil før smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 3 1,9 GTD 93
  • #1   1. nov 2010 Umiddelbart ser bilens stand rigtig fin ud, kabinen er flot, bilen fremstår som en bil fra 93, synes kun jeg kan finde en smule synlig rust på bagklappen så det tager jeg ikke så alvorligt, et sted på taget er klarlakken krakeleret så man kan knække den af med en negl et sted på taget...
    Jeg har endnu ikke prøvet en tur i bilen da forhandleren er ved at skifte låsesystem i bilen da nøglen er blevet væk til bilen smiley

• #2   1. nov 2010 Jeg ville skabe lidt mere mønt sammen og købe en TDI ... det er noget helt andet...synes alt larmer i en GTD....

Men pas nu på Rust i de ældre Golf3

• #3   1. nov 2010 den er sikkert rusten i bunden at forskærmen. og paneler. + rundt om gummiproberne i bunden...
    kan sige at med en org IC køre den super fint masser trækkraft og kunne ikke tæske min vento under 17km/l

var dog meget uheldig med min 1.9TD´er hvis det skal være billigt så det en golf 2 1.6 TD du skal købe koster noget mindre og køre stadig 17-19km/l eller mere

Kommentér på:
Golf 3 1,9 GTD 93

Annonce