manglende omregistring!!!! {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er i den kedelige situation, at jeg har for over en mdr. siden solgte min Honda i privat handel. Vi aftalte at Køber skulle omreg. hurtigst mulig. Problemet er bare at dette har han IKKE gjordt endnu. Jeg kan IKKE få fat i IDIOTEN. Han svare ikke på tlf. Ved kun hvilken by han kommer fra. Og manden er ikke mulig at finde via oplysning eller krak og lign.
Mit spørgsmål er: HVAD SKAL JEG GØRE?? Jeg har været på motorkontoret, og der står jeg stadig som ejer af bilen!! Hvad gør jeg nu, hvis idioten kører galt eller hvis han nu skulle andvende den til noget ulovligt!!
Er der nogen der har været ude for det samme eller lign.?? Jeg håber virkelig der er nogen der kan give mig et godt hjælpesvar.
Det skal dog siges at jeg har udfyldt en seddel på motorkontoret ang. "manglende omreg." hvorpå jeg har skrevet de oplysninger jeg nu engang har på manden!!
Mvh. Jimmy
apr 2003
Følger: 51 Følgere: 50 Biler: 17 Emner: 187 Svar: 1.636
De afslutter forsikringen på bilen, så ham der har købt den kører rundt uden forsikring på den..
Min lillebror var det samme igennem..
Men han fik penge tilbage fra forsikringen inden den blev omregistreret fordi han havde været ved politiet og anmeldt det..
Men fandme SØRGELIGT at folk er så frække at køre videre uden at omregistrere.. Fatter ikke de tør..
Smadrer han ind i en Ferrari til 2 mio. skal han selv betale hver en krone..
apr 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Emner: 111 Svar: 2.014
Eller pløjer nogle mennesker ned... Det kan hurtigt blive en meget dyr og ubehagelig historie.
dec 2004
Følger: 158 Følgere: 153 Biler: 6 Emner: 35 Svar: 403
jul 2005
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 122
sep 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 1.898
nov 2003
Følger: 248 Følgere: 240 Biler: 9 Emner: 123 Svar: 1.215
1. ring til din forsikring og sig at din kasko skal laves om til ANSVAR!!!!
2. Kontakt politiet og sig at din reg attest er bortkommet
så får du en ny med posten
når du har modtaget den , kontakter du igen politiet og fortæller at dine plader er blevet stjålet
FOR I TEORIEN ER DET STADIGVÆK DIN BIL , DA DEN IKK ER BLEVET OMREG
okt 2003
Følger: 35 Følgere: 32 Biler: 17 Emner: 73 Svar: 518
okt 2003
Følger: 35 Følgere: 32 Biler: 17 Emner: 73 Svar: 518
sep 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 1.898
manglende omregistring!!!!