{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "forsikring hvor?"
Forsikring-hvor.
Jeg er den heldige ejer af en Dodge Ram 1500 fra 07,lige nu synes mit forsikringselskab at jeg skal betale mere end jeg har gjort fra da jeg købte bilen,og det er på trods at jeg fik monteret GPS m.m...
Jeg er den heldige ejer af en Dodge Ram 1500 fra 07,lige nu synes mit forsikringselskab at jeg skal betale mere end jeg har gjort fra da jeg købte bilen,og det er på trods at jeg fik monteret GPS m.m...
Skrevet af: Brian H - 12. jan 2013
Forsikring - Hvor ??
Hej.. Jeg står og har lige købt en Golf 4, og skal til at finde en forsikring, men da det er første gang jeg skal forsikre en bil, har jeg ikke nogen idé om hvor det er billigt at forsikre biler for...
Hej.. Jeg står og har lige købt en Golf 4, og skal til at finde en forsikring, men da det er første gang jeg skal forsikre en bil, har jeg ikke nogen idé om hvor det er billigt at forsikre biler for...
Skrevet af: Jens E - 8. apr 2012
Spar penge på din forsikring
mar 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 55
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 36 Emner: 4 Svar: 21
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 681
aug 2009
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 934
Men alle selskaber SKAL tage dig som ansvar, det er de forpligtet til (var i basta for et par år siden) mange af dem, laver bare prisen så høj, at de ved at de ikke får aftalen, for på den måde at sige, at de ikke ønsker at forsikre bilen/føren
gir 4500kr i ansvar på min bil, og det er for GF ligemeget om jeg køber en 3.0 eller 1.3, når det er ansvar, betyder det jo intet for selskabet om man kører galt i den.
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.777
De gamle mennesker er nok ENDNU farligere i trafikken, for de hverken ser eller hører en skid :S brager bare ud foran folk, og unge som ingen forstand har på at køre skal bare vise respekt. så det burde fandme være DEM der blev punket xD
jun 2010
Følger: 15 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 875
mar 2007
Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 118
må bilerne ikk være større end 2,0
eller nogen form for T , gti , sport og lign....
jeg har lige købt 325 bmw den kommer under alm forsikring men jeg har nu haft bil hos alka i 4 år... så det gå nok .... men ellers nu du er 19 blir dyrt
forsikring hvor?