{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

lygteindstilling ved xenon-look? {{forumTopicSubject}}

hej drenge og piger.

Jeg har et lidt dumt spørgsmål, men jeg er lidt på bar bund her...

Jeg syntes virkelig lyset i min ford Fiesta er elendigt om aftenen/natten, og vil gerne have noget kraftigere, og Xenon ser da kanon ud, men jeg HADER folk med deres thansen xenon der kører og blænder folk, og jeg gider desuden ikke have xenon monteret smiley

Jeg har derimod hørt rigtig godt om Mtech cosmos pærerne, men jeg er i tvivl, og vil montere super white i fjernlyset og super blue white i nærlyset (ja jeg ved godt den ikke er e-mærket). Mit spørgsmål er: skal mine lygter indstilles på ny for ikke at blænde modkørende, eller skal de kun indstilles hvis der monteres xenon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lygteindstilling ved xenon-look?
  • #1   3. nov 2010 NEJ NEJ NEJ,, ikke mtec kører selv med det og det stinker. lyser mega dårligt.

køb hellere phillips extreme, der får du noget for pengene,

http://www.billigbilpleje.dk/category/autopaerer-philips-5224/

• #2   4. nov 2010 Hold dig langt fra mtec pære, har selv nogle jeg købte netop fordi jeg havde hørt at DE virker, plus de ser da fede ud... Nåede at have dem monteret i en dags tid, inden de blev pillet af igen..

Det værste lort jeg nogensinde har spildt mine penge på..

• #3   4. nov 2010 Pæren ændrer ikke på lygtens indstilling,, da det er parabolen der kaster lyset... men hvis de skulle stilles om, så kun fordi du er rimelig hårdhændet når du skifter pærer.... ;-))

• #4   4. nov 2010 hvis du vil have godt lys på bilen, skal du nok holde dig fra alle dem som forsøger at efterligne xenon... de ser fede ud med lyser af h... til.
    har osram nightbreaker i min nu, og de er meget bedre, så er blevet lidt ligeglad med farven efterhånden.

• #5   4. nov 2010 ja jeg har efterhånden brugt en del timer på at læse rundt omkring, vedr. diverse xenon look, og det skulle være lort når det regner, og er mørkt smiley

• #6   4. nov 2010 Jeg satte Mtec Super white i min.. De holdt 14 dage, så var begge pærer sprunget, og det skal siges, at de 14 dage de virkede var det sq ikk særlig godt lys.. Men jo det så da meget godt ud..

Men hold kæft noget bæææ..

• #7   4. nov 2010 Jeg har også Mtec i mit nærlys (linser, ikke paraboler) lyset ser fint ud, men som der bliver skrevet flere gange, og dette tilslutter jeg mig. Så er Lumin på disse pærer lig med 0, du kan INTET se, og jeg gentager INTET!

Gå som der bliver skrevet tidligt i indlæggene efter noget Nightbreaker, eller Vision Plus, eller noget i den stil. Du vil hade dig selv for indkøbet af specifikt Mtec pærerne da du vil have behov for at kunne se andet end 1 meter frem fra bilen.

Mht til lygteindstilling, skal dine lygter jo stå som de gør inden du kører til syn smiley faldgrad 1 cm, pr meter.

Kommentér på:
lygteindstilling ved xenon-look?

Annonce