lygteindstilling ved xenon-look? {{forumTopicSubject}}
hej drenge og piger.
Jeg har et lidt dumt spørgsmål, men jeg er lidt på bar bund her...
Jeg syntes virkelig lyset i min ford Fiesta er elendigt om aftenen/natten, og vil gerne have noget kraftigere, og Xenon ser da kanon ud, men jeg HADER folk med deres thansen xenon der kører og blænder folk, og jeg gider desuden ikke have xenon monteret
Jeg har derimod hørt rigtig godt om Mtech cosmos pærerne, men jeg er i tvivl, og vil montere super white i fjernlyset og super blue white i nærlyset (ja jeg ved godt den ikke er e-mærket). Mit spørgsmål er: skal mine lygter indstilles på ny for ikke at blænde modkørende, eller skal de kun indstilles hvis der monteres xenon
dec 2005
Følger: 19 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 313
køb hellere phillips extreme, der får du noget for pengene,
http://www.billigbilpleje.dk/category/autopaerer-philips-5224/
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Biler: 5 Emner: 52 Svar: 1.351
Det værste lort jeg nogensinde har spildt mine penge på..
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.129
apr 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 471
har osram nightbreaker i min nu, og de er meget bedre, så er blevet lidt ligeglad med farven efterhånden.
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 166 Svar: 280
apr 2007
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 116 Svar: 1.960
Men hold kæft noget bæææ..
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 976
Gå som der bliver skrevet tidligt i indlæggene efter noget Nightbreaker, eller Vision Plus, eller noget i den stil. Du vil hade dig selv for indkøbet af specifikt Mtec pærerne da du vil have behov for at kunne se andet end 1 meter frem fra bilen.
Mht til lygteindstilling, skal dine lygter jo stå som de gør inden du kører til syn faldgrad 1 cm, pr meter.
lygteindstilling ved xenon-look?