{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken bil??
  • ED
    ED Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 40 Følgere: 41 Svar: 1.611
    #1   8. nov 2010 hvad er ikke for gammel? Og hvor mange km vil du max have? Du kan sagtens finde nogle biler der lever op til alle de ting du efterspørger, men bliver med en del km så

• #2   8. nov 2010 Max 10år gammel. km, er lidt lige meget.

• #3   8. nov 2010 Det er sku svært at finde noget hurtigt med god langturs komfort til de penge, Der ikke er "alt" for gammel.

http://www.dba.dk/volvo-s80-29-t6-geartronic/id-68621983/

Ingen raket. Men går da ikke ud fordi det går op ad bakke. Og på en god dag går den 10km/l så det er jo ganske fortræffelig benzin økonomi.
    SUPER komfort smiley

Benny.

• #4   8. nov 2010 Kik efter følgende og vær på vagt for

Opel Vectra 2.0 diesel fra 99 og frem - pumpen SKAL være serviceret og dysserne skal være gået efter på købers regning!

Octavia/ fabia / torledo / cordoba / A4 / A3 /passat / golf fra 2000 og frem diesel - pas på at det elektriske virker og at håndtaget til at åbne bagklappen ikke er irret væk. Husk at efterse turboen..

• #5   8. nov 2010 en carina E.. jeg er ca en 180cm og jeg sider godt hvis jeg indstiller sædet til mig selv og sætter mig om på bagsædet.
    160km/t og den er stadig støjsvag.
    køre 14-15km/L (min er en stc som er lidt mindre økonomisk end sedanerne)
    en 1,6´er er super driftsikker og faktisk fin til en bilen vægt og så der godt med bagagerumsplads.... en avensis kunne være et godt bud...

skal det være diesel så er en w124 TD´er fint dog dyr i vægtafgift...

• #6   8. nov 2010 den volvo s80 t6 ser ud som et godt bud, bare ærgeligt den er fartbegrænset til 230 km/t, jeg har prøvet det efter i en magen til. men den er superfed at køre i.

• #7   8. nov 2010 ja hvis jeg kunne vælge så blev det den nye ford ka tdci kan fås for under 100 kg så kan man lige få den chippet så har den omkring 100 hk til under 1000 kg og der er sku rimelig god plads... men husk så får du en bil der er kun 1 år gammel

kører over 23 km/l

• #8   8. nov 2010 Ford ka.

Er da det allersidste jeg ville have i tankerne hvis jeg skulle finde en bil med plads til 4.
    Og det vigtigste argument, er da at det er en 3 dørs.
    Det ødelægger allerede en del af komforten, som han også efter spørger.

Udover en Carina E.
    Som er fantastisk langtursbil.
    Så var det første jeg kom i tanke om.
    Honda Civic Mk VI 1,5i VTEC 5d
    115 heste. Og de går også over 15 km literen hvis du køre den pænt.

• #9   8. nov 2010 carina e er sku da noget gammelt lort så ta dog en avensis...

• #10   9. nov 2010 You said it yourself right there!.'

ALT er bedre end ford ka.

Kommentér på:
Hvilken bil??

Annonce