1.438 visninger
|
Oprettet:
Ny DEFA fjernbetjening ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg skal have en ny fjernbetjening til min BMW
Jeg syntes jeg engang så at man kunne købe en ny fjernbetjening og så selv omkode den ?
Nogen med erfaring på dette punkt der kan give mig et skub i den rigtige retning ?
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 1.612
jun 2004
Følger: 80 Følgere: 75 Biler: 13 Emner: 357 Svar: 2.250
Hvor skal man taste noget ind ??
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 Biler: 5 Emner: 147 Svar: 892
jun 2004
Og idioten den holder hos vil have 4400 for at skifte min kobling når vi klart og tydeligt aftalte han skulle ringe og fortælle mig hvad fejlen var så jeg selv kunne købe reservedele da jeg selv får dem billigt !
Så tar jeg derud så har spasseren os skadet mit panel med sin lift og bombet min kabine så den ligner fælledparken 1 maj !
Men gider ikke igennem en længere procedure med at få en ny fjernbetjening !
Går bare ned og får nøglen ud af ham !
jan 2004
Følger: 57 Følgere: 65 Biler: 23 Emner: 30 Svar: 3.947
En ny betjening kan købes for 200+ moms som Michael M skriver og det er pære let at kode.
MEN det kræver at du har den 5 cifrede kode der står på det kodekort man får med sammen med alarmen.
Man sætter tænding til og fra 5 gange, 5. gang man slår tændingen fra blinker dioden meget hurtigt.
Så slår man tændingen til igen og lader dioden blinke det antal gange der svarer til første tal i koden, slår tændingen fra, og gentager processen til alle tallene er blinket igennem.
Når du slår tændingen fra 5. gang blinker dioden igen hurtigt, og der slår du tændingen til igen og trykker begge knapper ned på fjernbetjeningen. Når betjeningen er kodet kviterer alarmen med et bip og et blink.
Det samme gøres med alle andre fjernpetjeninger der skal bruges på bilen. Alarmen glemmer de gamle fjernbetjeninger, så hvis du har flere er det vigtigt at kode dem alle.
jun 2004
Ny DEFA fjernbetjening ??