{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.694 visninger | Oprettet:

serviceaftale eller ikke serviceaftale {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil lige høre jeres vurdering på det her: Jeg har lige købt en spritny Skoda Fabia combi som jeg er glad for. Skoda tilbyder en serviceaftale som varer i 4 år, koster 300,- om måneden (3600,- året) og dækker nærmest alt - lige fra viskerblade og pærer til af alle service, synsklargøring og hvis der skulle komme noget uforudset. altså alt mekanisk og elektrisk.
Dækker IKKE udefrakommende, som fx. stenslag.

spørgsmålet er om det kan betale sig i forhold til hvad man ellers ville bruge på at vedligeholde sådan en bil?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  serviceaftale eller ikke serviceaftale
  • #1   9. nov 2010 Indebærer det komplet service med tandrem vandpumpe osv osv når man når så langt ?

Allerede der er du dækket ind hvis det omfatter sådan noget..

Og dækker det normale sliddele ? bremser fjedre udstødning osv ??

• #2   9. nov 2010 Hvis det dækker alt andet end dæk og brændstof, så gør det

• #3   9. nov 2010 et service koster ca 2500 kr for det første og ca 4500 kr for det næste altså 20.000 km og 40000 km det er så på min kærestes ford så det er sikkert ca det samme for din skoda.. så jeg vil sige det helt sikkert kan betale sig

• #4   9. nov 2010 ja sådan som jeg har forstået det, så er det eneste man skal gøre at efterfylde olie og selv stå for at købe vinterdæk. og ja hvis, gud forbyde det, at vandpumpen fx. skulle gå inde for de første 4 år, så bliver det også dækket... men efter 4 år skal man selv ha pengene op af lommen.

• #5   9. nov 2010 Hej (:
    Nu har jeg selv arbjedet som Mekaniker i 1,5 år, og vi satte os faktisk ned og regnede på det en dag, og JA ! DET KAN BETALE SIG , sagtens endda, du slipper for grimme overraskelser, du får bare skiftet hvis der er noget, ikke noget at rafle om, Du skal bare sørge for at køre 120000 de første 4 år, så du får det store servce med T-rem vandpumpe osv med (:

• #6   9. nov 2010 Bligaard

Aldeles kvalificeret indlæg - og jeps - det kan absolut betale sig - i værste fald sparer du ikke noget - dog frataget bekymringer smiley

• #7   9. nov 2010 Jeg havde gjort det.

• James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258
    #8   9. nov 2010 det lyder som et godt tilbud så du ikk skal betale fra egen lomme . MEN mange bilforhandlere siger sådan men når så noget går i stykker kan de finde på at sige at det er noget udefrakommende som du selv sir smiley

• #9   9. nov 2010 Hvis du kør mange KM kan det godt betale sig :).

men hvis du tuller rundt med en 20.000km eller under om året så tror jeg faktisk ikke det kan ?

Kommentér på:
serviceaftale eller ikke serviceaftale

Annonce