{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

tjek undervogns behandlingen ! {{forumTopicSubject}}

har netop investeret i ny bil og ville have den rustbehandlet min forhandler køre den til SUVO , da jeg ikke stoler på andre end mig selv fik den et FDM tjek og vupti Masser af fejl.
de har så lovet at udbedre fejlen og gennemgå den sammen med mig. jeg var tæt på at droppe at få den FDM testet da de sendte billeddokumentation med.
men ja brug min dårlige oplevelse og få jeres biler tjekket.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tjek undervogns behandlingen !
  • #1   18. nov 2010 Det godt du har gjort det smiley

personligt vil jeg være til stede når de gør det.

jeg har en makker som arbejder med undervogns behandling i rødekro og han siger at de ikke dækker motor - gearkasse - bagtøj (min bmw)

samt andre dele ind jo kun bremser og såen lidt pjat selv udstødningen får textyl

så jeg har valgt at gøre det og bruge en søndag på det også ved jeg det er gjort korrekt

• #2   18. nov 2010 Har selv undervognbehandlet biler og vi dækker også kun bremser af og pillet alle skærme af så hele bunden og hjulkasser kunne få ordenligt, resten kan styres mere eller mindre udenom for det gør ikke noget de får lidt. og hvis man sku bruge tid på at dække det hele ind ville det være meget dyrere at få den undervognbehandlet.
    Men så synes jeg også det er tragisk at folk ikke har mere stolthed i deres fag så de bare laver sådan en omgang fusk og snyder kunden groft.

• #3   18. nov 2010 I skal jo bare fortælle at i køre den til FDM tjek efterfølgende og lade dem vide du allerede HAR bestilt eftertjek af deres arbejde, så gør de det rigtig første gang og så behøver man ikke at få den tjekket efter følgende :o)

• #4   18. nov 2010
    Casper S

Det interesandte i sådan historie er netop at man jo ikke kun snyder kunden for den behandling man skulle have haft og de penge man har betalt for dette.

Man giver efterfølgende også kunden en væsentlig ringere bil som måske efter en årrække vil begynde at ruste lang tid før som så skal udbedres og laves som det måske ikke burde have været nødvendigt at have fået gjort med den rigtige behandling 1 gang. så det er i den grad bare et MUST at få den tjekket efter at det er gjort rigtig efterfølgende.

Men hvor sikker kan man være, jeg mener der er vel også forskæl på om den der tjekker den har en sund holdnign til om det er gjort rigtig og ordentligt.
    Hvem tjekker så ham i sømmene :o) jow jow den er værd at tænke over.

• #5   18. nov 2010 Det er sku synd folk har den holdning.
    Men det er også kun pava der kræver at dem der sprøjter med deres produkter har gennemgået pava's ejet kursus hvor der bliver tjekket med kiggert i vanger og skærme. ved så ikke om andre selskaber er begyndt på det samme.

• #6   18. nov 2010 Det var jeg faktisk ikke klar over at pave gjorde

• #7   18. nov 2010 PAVA, DINITROL osv.

De har allesammen fejl uasnet hvilke kurser de så end har gennemgået.

Så enten vælger man en som man har tillid til eller også får man gennemtjekket bilen efterfølgende, det er jo ikke ligemeget om det er gjort godt nok og slet ikke hvis du først opdager det år efter det er gjort.

Så jeg plejer ALTID, at få tjekket mine efter og ja jeg behandler dem jo selv, så det er ikke så svært.

Jeg hader endnu mere de Idioter som bruger sprøjte skrmaer på biler som er gødt med efterbehandlings huller så som en W124er, men nø nej de bore sgu da bare hulelr i karossen da klam huggerer og danner nyt grundlag for korrosion, det er satme ikke i orden.

De fleste afmontere helelr ikke den bagerste kofanger som er eneste måde man kan komme til at sprøjte en W124er rigtig. der bores fine nye huller i vangerne osv., total idioti. når bilen er forberedt fra de rigtige steder af.

• #8   18. nov 2010 BRAVUS de viste godt at der vil komme et FDM tjek tros det blev det ikke gjort godt nok smiley

• #9   18. nov 2010 dave F

Det var sikkert fordi det var samme mand der udførte din behanding som ham der skulel tjekke den hos FDM, han arbejder på deltid begge steder, skide smart mand smiley

Men han var så uheldig at han ikke fik tildelt opgaven at fejlsøge den også :o)

• #10   25. jan 2011 Hva koster en undervogns behandling på en bmw e36`ca.?

Kommentér på:
tjek undervogns behandlingen !

Annonce