791 visninger
|
Oprettet:
tjek undervogns behandlingen ! {{forumTopicSubject}}
har netop investeret i ny bil og ville have den rustbehandlet min forhandler køre den til SUVO , da jeg ikke stoler på andre end mig selv fik den et FDM tjek og vupti Masser af fejl.
de har så lovet at udbedre fejlen og gennemgå den sammen med mig. jeg var tæt på at droppe at få den FDM testet da de sendte billeddokumentation med.
men ja brug min dårlige oplevelse og få jeres biler tjekket.
aug 2008
Følger: 63 Følgere: 70 Biler: 9 Emner: 531 Svar: 2.074
personligt vil jeg være til stede når de gør det.
jeg har en makker som arbejder med undervogns behandling i rødekro og han siger at de ikke dækker motor - gearkasse - bagtøj (min bmw)
samt andre dele ind jo kun bremser og såen lidt pjat selv udstødningen får textyl
så jeg har valgt at gøre det og bruge en søndag på det også ved jeg det er gjort korrekt
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 214
Men så synes jeg også det er tragisk at folk ikke har mere stolthed i deres fag så de bare laver sådan en omgang fusk og snyder kunden groft.
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
Casper S
Det interesandte i sådan historie er netop at man jo ikke kun snyder kunden for den behandling man skulle have haft og de penge man har betalt for dette.
Man giver efterfølgende også kunden en væsentlig ringere bil som måske efter en årrække vil begynde at ruste lang tid før som så skal udbedres og laves som det måske ikke burde have været nødvendigt at have fået gjort med den rigtige behandling 1 gang. så det er i den grad bare et MUST at få den tjekket efter at det er gjort rigtig efterfølgende.
Men hvor sikker kan man være, jeg mener der er vel også forskæl på om den der tjekker den har en sund holdnign til om det er gjort rigtig og ordentligt.
Hvem tjekker så ham i sømmene :o) jow jow den er værd at tænke over.
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 214
Men det er også kun pava der kræver at dem der sprøjter med deres produkter har gennemgået pava's ejet kursus hvor der bliver tjekket med kiggert i vanger og skærme. ved så ikke om andre selskaber er begyndt på det samme.
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 55 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
De har allesammen fejl uasnet hvilke kurser de så end har gennemgået.
Så enten vælger man en som man har tillid til eller også får man gennemtjekket bilen efterfølgende, det er jo ikke ligemeget om det er gjort godt nok og slet ikke hvis du først opdager det år efter det er gjort.
Så jeg plejer ALTID, at få tjekket mine efter og ja jeg behandler dem jo selv, så det er ikke så svært.
Jeg hader endnu mere de Idioter som bruger sprøjte skrmaer på biler som er gødt med efterbehandlings huller så som en W124er, men nø nej de bore sgu da bare hulelr i karossen da klam huggerer og danner nyt grundlag for korrosion, det er satme ikke i orden.
De fleste afmontere helelr ikke den bagerste kofanger som er eneste måde man kan komme til at sprøjte en W124er rigtig. der bores fine nye huller i vangerne osv., total idioti. når bilen er forberedt fra de rigtige steder af.
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 19 Svar: 32
jun 2004
Følger: 65 Følgere: 70 Biler: 8 Emner: 124 Svar: 3.412
Det var sikkert fordi det var samme mand der udførte din behanding som ham der skulel tjekke den hos FDM, han arbejder på deltid begge steder, skide smart mand
Men han var så uheldig at han ikke fik tildelt opgaven at fejlsøge den også :o)
feb 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 6 Emner: 28 Svar: 91
tjek undervogns behandlingen !