{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Brændstofpriser / veteranbiler {{forumTopicSubject}}

Er det bare mig der gerne ville være 18år igen. Man kan fande få meget bil for pengene nu om dage.

Med stigende priser på brændstof vil benzin vogne/dele jo bare blive billigere og billigere?

Hvornår bliver brændstoffet (benzin) så dyrt (evt pga af miljøafgifter) af veteranbilerne bliver mere eller mindre ubrugelige?

Åben for debat smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændstofpriser / veteranbiler
  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.063
    #1   24. nov 2010 Om benzinen så kostede 50kr literen, ville jeg stadig betale for at køre i min Volvo smiley

• #2   24. nov 2010 hej brian

det er mere eller mindre ligegyldigt hvad brændstof prisen er mht. veteraner.....de kører ganske få km årligt og udgiften kan være ret høj i forvejen til renovering og vedligehold så om du bruger 10 kroner literen eller 30 er i min verden røv ligegyldigt....set i den samlede udgift er det forskellen på få hundrede kroner årligt...skulle du køre 50 om dagen ville det virkelig kunne mærkes....iårhar jeg selv rullet 1000 km....

• #3   24. nov 2010 omvendt, HVIS du overhovedet bekymrer dig om liter prisen på din veteran, så har du ikke rigtig råd til at bygge og vedligeholde den alligevel.... smiley

• #4   24. nov 2010 Jojo, men langt største delen er benzin. Og allerede nu kan man se at der er prisforskel på de biler. 30år tilbage i tiden er ikke 30år frem. Hvor mange regler/ændringer er der ikke kommet de sidste 5år.

Men det var bare spekulationer.

• #5   24. nov 2010 Haha ja, du har nok ret. Det er fordi den skulle bruges en hel sommer når den engangn om mange år bliver færdif.

• #6   24. nov 2010 selvfølgelig kan man overveje det, jeg tænkte da også tanken da jeg rullede 6600 km til nordkap i 2007 men omvendt, jeg har brugt 50000 på veteraner siden 2004...om det koster 1000 eller 2000 i bensin på et år sammenlignet med omkostningerfor renovering og dele er pisse ligegyldigt....hvis jeg skulle tænke over km/l ville jeg jo ødelægge glæden ved at køre og have en veteranbil.....det rager mig en skid, jeg kører gerne en køretur bare for at nyde og og ja, det koster lidt benzin....

• #7   24. nov 2010 Når priserne når et vist punkt begynder folk selv at lave benzin til de gamle biler, en blanding af ethanol ville man sagtens kunne få en gammel bil til at køre på hvis de rigtige ingridienser er der

• #8   24. nov 2010 Lyder interessant, må jeg læse op på.

Nu tænker jeg også længere frem i tiden.

Kommentér på:
Brændstofpriser / veteranbiler

Annonce