544 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til bilforsikring {{forumTopicSubject}}
Hey!!!!
For ca 2 mdr. siden har jeg solgt min bil. Denne er dog ikke blevet omregistreret endnu!! Og jeg kan IKKE få fat i personen der købte den af mig. Nu har jeg så fået en forsikring opkrævning. Men kan det være rigitg at jeg skal betale den?? Jeg har været på motorkontoret og udfyldt en attest med "manglende omregistrering"
Kan det passe at jeg skal blive ved at betale?? Jeg har virkelig brug for gode råd!!
Kan alt dette få en ende, hvis jeg melder bilen stjålet???, for det er den jo "teoretisk"
Please hjælp mig!!!!!!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 282
Politiet snupper jo så bare pladerne når/hvis de møder den nye ejer (Gør de sandsynligvis allerede nu da du jo har afleveret den attest om manglende omregistrering)
apr 2004
Følger: 34 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 36 Svar: 329
nov 2003
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 175 Svar: 1.554
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 2 Emner: 18 Svar: 168
Men jeg ville da melde bilen stjålet, når du nu ikke kan få fat i manden der har købt den. Den kan snildt være solgt videre igen!
Men en pis oplevelse...
sep 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 1.898
dec 2003
Følger: 37 Følgere: 35 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 2.517
Du er enlig selv skyld i de problemer du har nu for det er for dumt at stole på folk..
Når jeg selv sælger en bil forlanger jeg at se kørekort for at tjekke om den der nu har skrevet under på prpirene også er den også et forsikrings bevis og uden det bliver den bare holdende...
Men du kan ikke gøre meget andet end at melde den stjålet og håbe på at den nye ejer ikke skraber alt for mange bøder til sig for dem hænger DU også på da det stadig er din bil ...
dec 2003
Og har han kviteringen og fram viser den beviser han selv at han ikke har over holdt købs loven ved ikke at omreg bilen senest 3 uger efter handlen også er det jimmy der har en sag kørende i mod den nye ejer ...
dec 2003
Hjælp til bilforsikring