{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Hvorfor sletter folk ikke gamle/smadre {{forumTopicSubject}}

Ja det har nok været oppe at vende, men hvorfor er det lige at folk har biler i deres profil hvor der står SOLGT elelr Død/RIP etc, hvis ikke de har den mere så slet dog lortet... Er jeg den eneste med den holdning (nok ikke) men syens da jeg husker noget om at bilen skal være ens egen og det kan den da ikke være hvis den er solgt ller smadret (medmindre man har den stående derhjemme under en presening)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor sletter folk ikke gamle/smadre
  • #1   10. dec 2005 jeg holder med det..

men jeg her ved at sælge nogen af de ting jeg har under min profil. dog bliver den slettet bagefter.

så jeg holder med i det.

• #2   10. dec 2005 Jeg har lige købt ny bil, og den gamle blev slettet da den nye kom herind. Så jeg er helt enig

• #3   10. dec 2005 Er til dels enig, men har selv min gamle bilherinde da den nye ejer ikke har oprettet den.
    Det er jo smart nok hvis folk kigger efter en bestemt model og gerne vil vide noget om lige netop den model. Bare fordi man ikke har den mere, kan man jo måske godt hjælpe med info omkring den.

• #4   10. dec 2005 Michael L>> Altså der er jo et ganske glimrende køb og salg forum hvorfor ikke bruge det??
    Revert>> Hvorfor have en bil online man ikke ejer??
    Allan T>> Du er sku en fornuftigt mand ;o) De gange jeg har solgt og købt anden bil er mine også blevet ændret til den nye...

• #5   10. dec 2005 fordi det er nemmere at henvise til 1 profil uden at skulle henvise til måske 8-10 annoncer med forskellige ting. så jeg synes det er meget mere praktisk. Derfor.. men det er jo heldigt at BG har nogen som holder sig til reglerne 100%

• #6   10. dec 2005 Lasse M>> det giver jeg dig helt ret i, men der er forummet jo til hjælp, så kan folk stille spørgsmål om hvilken sprinklervæske de skal kaste i tanken for at få deres wartburg til at køre 1000 km/t der, og der er jo nok andre der har en model som den man har solgt, det er de færreste her i DK der har sådan en unik bil, og har man det er den nok så dyr at folk ikke har råd til at købe den aligevel... ;o)

• #7   10. dec 2005 Har min smadrede herinde endnu, fordi jeg endnu ikke har lavet en skid ved den nye. Og den gamle viser trods alt at jeg har arbejdet lidt på sagerne selv.

• #8   10. dec 2005 Michael L>> Du må endelig ikek tro jeg er paragraf rytter, jeg har selv to biler herinde hvor af den ene er uden plader, den er da til salg hvis den rette melder sig, men det er ikek en direkte salgs annonce... derfor mener jeg ikke der er noget galt i det jeg gør... Men lige frem have en "profil" hvor man kun har ting til salg f.eks. det synes jeg måske er liiiige i overkanten...

Christina J>> Man kunne jo evt lægge et billede op af den gamle under den nye så... ;o)

• - HH -
    - HH - Tilmeldt:
    jul 2004

Følgere: 21 Emner: 238 Svar: 1.166
    #9   10. dec 2005 Folk har sgu alt for travlt... har da også min den gamle stående, man vil da gerne vise sin x bil frem, da man trods alt selv har bygget/stylet den.... så jeg er enig med christina j her.

• #10   10. dec 2005 Der er ikk plads O=) Den nye har mange lækre sider/dele. Og opbygning af anlæg ska der jo også være plads til.
    Desuden er siden til for at blive brugt - og synes selv mine billeder er i ordentlig kvalitet. Så sku man istedet konsekvent slette dem med manglende info og dårlig billedkvalitet smiley

• #11   10. dec 2005 Hvorfor slette al info og 19 billeder? Når profilen nu alligevel er der, så lav den da så andre kan få glæde af at kigge forbi. Se hvad der kan laves ved den pågældende model smiley

• #12   10. dec 2005 Franck ; Er jo fordi bilen har været et projekt.. og derfor havde jeg den her inden så det er jo ikke en direkte salgsprofil.. er det blevet lidt til. giver jeg dig ret i. Men den ryger også inden længe. Er bare for at det er lettere.. og man skal ikke altid referere til så mange steder.. var mere det.

Men har faktisk en ide til BG..

hvor kan man ikke under hver person fx lave en
    "Se denne persons markedsannoncer".

så er man fri for at spørge er dine fælge til salg, er din bil til salg. osv osv osv.." syntes da det var en ide. som jeg selv ville kunne drage nytte af fx når jeg har 5-6-7 annoncer på samme tid.

• #13   10. dec 2005 hvis man sletter sine gamle biler, når man har oprettet en ny, mister man jo "evnen" til at gi velkomst point indtil man har vundet 10 udfordringer igen.. tror det er et af problemerne...

• #14   10. dec 2005 Jeg er da også ligeglad med hvem der ejer bilen, jeg kigger da kun på den :_)

• #15   10. dec 2005 hehe Peter E..

har du hørt tjenesten på P3??

"neeej, jeg kigger bare" siger den skumleste stemme hehe.

• #16   10. dec 2005 Dennis M: Jeg har da ikke vundet 10 udfordringer, men jeg kan da (så vidt jeg ved) godt give velkomststemmer. Bare ikke 10 af gangen, men, nu vi er ved ændringer i "reglerne", hvorfor skal nogen så kunne give mere end 1 velkomststemme, bare fordi deres bil har vundet flere udfordringer??. Det ville måske være bedre, hvis der skulle 100 forskellige ind og byde en bil velkommen. Så ville det jo også blive lidt mere besværligt at fuske en bil herind?.
    Og det var ikke for at ændre i indholdet i dit indlæg Francke... MIN VÆÆN smiley

• Thomas D
    Thomas D Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 120
    #17   11. dec 2005 jeg syns personligt at folk kun ska vise de biler som de selv har.. altså .. er bilen smadret .. så er det jo bare ærgeligt.. og så (hvis man gider) kan man begynde på næste bil .. og sælger man en bil ska bilen flyttes

• #18   11. dec 2005 Hvad er ideen i at vise noget frem man ikke har?? Bevares, kan da godt være man har haft det, men summa-sumarum, du har det ikke mere... Jeg kan helelr ike se hvorfor der er nogel der kan stemme ind med flere point end andre bare fordi de har flest venner herinde og derfor kan vinde flest udfordringer, og nu er der mange der vil modsige mig f.eks. med orderne: "Jamen min bil er universets fedeste og sejeste så det er ihvert fald ikke derfor min gamle slitte Wartburg vinder 99% af mine udfordringer"... Som sagt har jeg ændret alle mine som jeg har solgt til den nye bil, af den simple grund at jeg ikke gider vise noget frem jeg HAR haft, det kan da være lige meget, hvis folk vil have inspiration så køber de sku da V Max eller MAX power eller et eller andet tysk/engelsk tunings blad... Og hvis ikke man kan finde plads til bare et enkelt billede af sin gamle bil (hvis man virkelig ikke kan lægge fortiden bag sig altså) så er der sku noget galt, for så mange vinkler kan man sku heller ikke tage billeder fra af sin bil...

Michael L>> Projekt?? OG?? den TIDLIGERE ejer har solgt den, kom dog videre, hvis man var så glad for den, hvorfor så sælge den?? Det må jo være fordi man har været så sindsygt glad for den at man stadig har den oprettet, og hvis man var så glad for den, og måske kom til at smadre den, jamen så byg den dog som den gamle, så er problemet løst...

R P>> Kender jeg dig, har en anelse ud fra dine initialer og din bil men er ikke sikker... Og det er helt ok at komme med lidt input, selv om je gtvivler på der bliver lyttet...

Thomas D>> En fornuftig mand må man sige... ;o) Er forresten vild med dit profil billede... sjovt, men mon ikke en Porsche ejer elelr to vil kalde det blasfemisk ;oD

• #19   12. dec 2005 Francke.. ja du kender mig godt. Ricky er navnet (tidligere haft en sort 323F´er)...

• #20   12. dec 2005 R P>> Hehe, havde det godt på fornemmeren... ;o)

Kommentér på:
Hvorfor sletter folk ikke gamle/smadre

Annonce