{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Råd vedr bilkøb {{forumTopicSubject}}

Har set på en Fiat Uno turbo sælgeren skriver at speedometeret viser 265 km, men motor kun kørt 155 km og at den mangler" bare" at få stillet tænding da den prutter, den stater og kan køre går bare ikk helt rent.
Han skriver at den begynder af prutte over de 3000omdr.
Kan vel på ingen måde stole på motoren har kørt de 155.000km

Nogen der syntes jeg skal holde mig fra den ?
Må meget gerne begrundes

Dumme kommentar frabedes

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd vedr bilkøb
  • #1   29. nov 2010 ja,du skal holde dig fra den,den kan koste dig dyrt

• #2   29. nov 2010 min regl er: ingen papir på motor km = motor kørt samme som bil = intet værd.

at den prutter over 3000 omdr. kan være tænding. men nok bedst at tage ud og se på og høre den. gerne med en som har forstand på den slags bil.

• #3   29. nov 2010 Kan du selv skrue i motoren og stortset alt andet på en fiat ?
    Hvis ikke skal du holde dig fra såden en bil, de holder ikke til at få klø og det kan du være sikker på at såden en har fået ...

• #4   29. nov 2010 Ville gerne have den på lift, fordi den har det med af ruste helt vildt.
    Han siger der intet rust er.

• #5   29. nov 2010 jeg ville holde mig fra den og det er fordi jeg altid synes det lyder fusket, når folk har forskelligt km tal på motor og bil. Ved godt at der i mange tilfælde er helt rent mel i posen og at folk har fået skiftet motoren, så det bare spiller, men tit er det altså også Jens bonderøv, hvis far er traktormekaniker, der har skiftet motor, og så er der altid gået noget galt undervejs. Og så kan folk så nemt lyve omkring km tal, hvis der ikke er en regning fra f.eks en hugger.
    Og en anden ting der så kan undre en, er at hvis der bare lige skal stilles tænding, hvorfor gør manden så ikke det? En udemærket tændingspistol koster 1000 kr, og hvis den kunne gøre at bilen spiller max når en mulig køber kommer, så er den da mere end de 1000 kr værd. Tror der er noget andet galt end lige tænding.
    Ved ikke hvor tit jeg har kigget på en bil hvor folk tror man er idiot og prøver at bilde en ind at det er noget vildt simpelt og billigt bilen fejler, og så er det i virkeligheden noget rigtig kritisk.

• #6   29. nov 2010 Er selv mekaniker, så skrue kan jeg vel godt finde ud af ;o)

• #7   29. nov 2010 haha og har en ikke prøvet EN ENESTE GANG at når man har sagt at der ingen rust er, at der så rent faktisk ingen rust har været.. DU skal altid antage at folk er nogle løgnagtige svin, for det er de fleste sgu når de sælger deres gamle aflagte lort og vil have en formue for det.

• #8   29. nov 2010 B
    Havde os det i tankerne, men tror bare ikke man kan købe bil hvis man ikke stoler på sælger.

• #10   29. nov 2010 Mht til dens prutten. så kan det være noget så simpelt som slangen fra manifold til luftfilterkassen som er utæt. Det giver det symptom, og er ikke unormalt på en Uno

• #11   29. nov 2010 --SSJ-- StreetPirate B
    Tusind tak
    Skal nok skrive når det bliver til noget

Kommentér på:
Råd vedr bilkøb

Annonce