{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.273 visninger | Oprettet:

Vibeke F
Vibeke F
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Bil lugter af benzin {{forumTopicSubject}}

Hej

Min bil lugter stærkt af benzin når man starter den.
Den lugter kun når man starter den efter den har stået stille længe. Altså ikke hvis den har stået parkeret et par minutter. Den lugter måske 2-3 minutter efter den er startet. og ellers lugter den slet ikke.

Bilen er næsten helt ny (fra i sommers)

Jeg har snakket med en mekaniker hos forhandleren og han sagde det var helt normalt. Det var katalysatoren der bruger ekstra benzin for at få gang i moteren når det er så koldt som nu.

Nogen herinde der har prøvet noget lignende? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil lugter af benzin
  • #1   1. dec 2010 En katalysator der bruger benzin... Hmmm...

• #2   1. dec 2010 kan du lugte det når du sidder indeni også?

• #3   1. dec 2010 Det lyder til at vaere godt nok.. Fordi den lugter af benzin er at den faar choker (ekstra benzin) naar den er kold. Det er for at den nemmere starter og ikke gaar ud naar den er kold..

Men det med katalysatoren tror jeg han skal laengere ud paa landet med..

• Vibeke F
    Vibeke F Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #4   1. dec 2010 Lidt, men tror det er fordi jeg har tændt for blæseren...
    Har slet ikke forstand på biler.. lyder det forkert det mekaikeren har sagt?

• #6   1. dec 2010 haa haaa katten bruger mere benz fordi det koldt godt så så er du også ude 2 timer før kørsel og tænde op i kul generatoren tror jeg ville skifte mek meget hurtigt vil mere give mr.j ret men alligevel burde du ik kunne lugte noget selv når det koldt det er mere udtalt med ældre biler hvis det er som omtalt ville jeg lige runde forh den er købt ved

Kommentér på:
Bil lugter af benzin

Annonce