{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.608 visninger | Oprettet:

salg af bil dba.dk det var hurtigt.. {{forumTopicSubject}}

nu har min nissan været til salg herinde i en lille uge.. der har kun været få henvendelser på den..
så her da jeg stod op besluttede jeg mig for at smide den ind på www.dba.dk.. da den så var indrykket, gik der ikke mere end 15 minutter, så var der allerede 3 der har ringet og 1 der har skrevet... og en der er på vej ud for at kikke på den... så de 79 kr er bestemt givet godt ud...

endnu en gang kan jeg ikke forstå dem der brokker sig over det koster at oprete inde på dba.dk... hvorfor? hvis bilen bliver solgt det hurtigere??

jeg er ihvertfald tilfreds med at der var så hurtig respons..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af bil dba.dk det var hurtigt..
  • #1   4. dec 2010 Jeg solgte også min gamle Golf derinde på 2½ time... smiley

  • #2   4. dec 2010 Jeg satte min gamle bil ind på Gul&Gratis.dk, den var solgt 2 timer efter. Men ja, det kan godt betale sig at sætte bilen til salg andre steder end her..

  • #3   4. dec 2010 Det går meget hurtigere derinde..sælger for det meste kun ting derinde smiley

    Folk er langt mere seriøs
    Folk snyder ikke med adresse og mobil numre
    Folk overholder aftaler
    Annoncerne er seriøse
    Også er det ikke særlig tit der kommer skam bud


  • #4   4. dec 2010 jaja,men har du fået den solgt

  • #5   4. dec 2010 med de 3 der allerede står på spring, så skal bilen nok blive solgt... jeg er til at forhandle med... og der skal nok være en af dem der køber den, om ikke andet så for stumperne... desværre har jeg jo smidt langt flere penge i den end jeg forlanger for den... og min fordel er at jeg har kvitt på tingene..


    det er nemmere at sælge bilen lidt billegere end at skulle til at pille alle delene ud af den og sælge dem hver for sig, selvom det nok ville gi nogle flere penge.. men jeg gider bare ikke at rode med det..


  • #6   4. dec 2010 Satte også min Polo 6N til salg derinde efter at jeg havde haft den til salg 7-14 dage herinde på Bilgalleri og den blev solgt ag afhentet dagen efter... Så det kan godt betale sig at bruge de penge det koster for en annonce

  • #7   4. dec 2010 Iøvrigt er der stor prisforksel fra Bilgalleri og Dba... Forskellen er at folk på Dba godt ved at deres bil ikke er guld værd som herinde

  • #8   4. dec 2010 jeg har haft min felicia til salg her, gul og gratis og dba flere gange og den er ikk solgt endnu og jeg sys bestemt ikke at prisen er for høj..

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #9   4. dec 2010 Jeg har tit brugt både BG og DBA ved salg af mine biler . Men det ender altid med det en bruger herinde der køber bilerne i sidste ende . Tror det har meget at sige hvilken bil det er man sælger .

    Og i bund og grund afhænger et salg jo kun af prisen i sidste ende =)

    Men held og lykke med salget Gulerod =)


  • #10   4. dec 2010 den skal nok blive solgt.... nu ringer min tlf hele tiden....

    DOOH og jeg troede jeg bare lige skulle ha en stille morgen og så ku jeg da bare lgie oprette annoncen.. så var der nok en eller to der ville ringe i løbet af ugen....

    så prisen er vist fin nok..


  • #11   4. dec 2010 Kevin S: Tja, der er nok bare ikke den store efterspørgsel efter en gejlet Skoda Felicia..

  • #12   4. dec 2010 det er sku ikke reklame...

    Nååååå nu skal jeg ned til bilen.. den første "køber" står og venter... det var hurtigt han kom fra amager..


  • #13   4. dec 2010 Alfa Giulietta in da hause ! .

    Det var nu ikke det jeg mente, ved godt de samme biler har samme priser :S

    Men hvis du vil købe en bil og kigger på dba og markedet på Bilgalleri så er næsten alle biler herinde højere end gennemsnittet på dba.dk


  • #14   4. dec 2010 - netop fordi folk herinde tror de kan få alle pengene hjem igen som de har brugt på skørter og ekstraudstyr

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #15   4. dec 2010 Jesper Brus Pedersen ® Det gør de jo oss på DBA . Lige så snart du laver om på en bil og laver den pænere så koster den oss lidt mere . Ligesom en bil der står flot i lakken koster mere end en der er falmet i lakken ikk .



  • #16   4. dec 2010 Jo jo selvfølgelig nu må i ikke misforstå mig... Men nogle folk er meget urealistiske og tror at deres bil kommer til at være en million værd fordi de har monteret skørter og lign...

  • #17   4. dec 2010 Eks.

    Folk køber gennemsnitlig bil til 50.000 kr
    Bruger 50.000 kr på ekstraudstyr

    Så er det efter min mening urealistisk at forvente at sælge den igen for 100.000 kr.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #18   4. dec 2010 Jesper Brus Pedersen ® Selvfølgelig får man aldrig det ind på det som man har brugt . Men det er folk nu lige gode til at tro alle steder der sælges biler oss på DBA

  • #19   4. dec 2010 Jesper Bruus: Så prøv at foretage en søgning på en vis Supra MKIII til en pris, der er tættere på nyprisen end den reelle værdi smiley

  • #20   4. dec 2010 Selvfølgelig kan man finde undtagelser...
    Selvfølgelig hvis en bil er kåret ved DHB/DFB som den hurtigste eller flotteste kan de altid sælges til højere end markedsværdien men sådan er det ikke ved almindelige biler...

    Synes nu bare at tendensen er at bilerne generelt er billigere på dba...


  • #21   4. dec 2010 Så er bilen solgt..... den første der kom købte den..... længe leve dba.dk... det tog kun 2 timer.. Wee

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #22   4. dec 2010 Tillykke med det =)

  • #23   4. dec 2010 og ja som jeres snak gik på... jeg har brugt mange flere penge på stumper end jeg tog for bilen... jeg ved godt at selvom der var en masse udstyr på bilen, så ville jeg aldrig få de penge hjem igen.... lige nu var det vigtigeste for mig bare at få den solgt så jeg ikke skulle ha 2 biler stående som der skal betales forsikring og vægtafgift på...

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #24   4. dec 2010 Hvad bil har du så fået nu ?

  • #25   4. dec 2010 en Opel Omega MV6
    3.0 V6 24v 211HK
    fuld læderkabine (lys beige)
    2 zonet klimaanlæg
    Automatgear
    alt i el
    anitispin
    Benzinfyr
    Køl i handskerum
    Fartpilet
    Org. fjbtj. alarm
    varme i sæder for og bag
    læderrat og læderarmlæn
    eljusterbare sæder
    elruder for og bag.. og en masse andet sikkert jeg ik lige har husket eller opdaget

    virkelig en lækker flyder, noget helt andet end Almera'en



  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #26   4. dec 2010 Lyder bestemt ikk dårligt =) Netop en flyder som du selv siger

  • #27   4. dec 2010 såå.. nu vil jeg smutte ud med gutterne og cruise lidt... eller... det er jo skodvejr og skodveje..

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #28   4. dec 2010 ikk det fedeste vejr til det . Skal du ha smidt musik i den så ?

  • DBA S
    DBA S Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Svar: 21
    #29   4. dec 2010 Hej Kong Gulerod,

    Skønt at høre at salget gik så hurtigt - og endda med mange interesserede købere.

    Så tillykke med salget og selvfølgelig også med købet af din nye bil smiley

    Fortsat go´ lørdag herfra.

    Med venlig hilsen

    Lene Kristensen
    Support dba.dk


Kommentér på:
salg af bil dba.dk det var hurtigt..

Annonce