{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.342 visninger | Oprettet:

CO2 Svejser. hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Jeg skal ud og invistere i en co2 svejser, men hvad skal jeg vælge?
Jeg har altid selv svejset med mærket "migatronic" og er fuldt ud tilfreds med det.
det skal bruges til pladedele på biler, altså f.eks. rep. af rust osv.

har kigget lidt på det migatronic de har i harald-nyborg, men ved ikke om det er kraftigt nok?

kan i hjælpe mig med at finde et? det behøver ikke at være det dyreste, men må heller ikke være noget skidt.
prisleje max 10000 kr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CO2 Svejser. hvad skal jeg vælge?
  • #1   5. dec 2010 hvad med at finde en brugt migatronic automig.. har selv en og er helt tilfreds..

• #2   5. dec 2010 har jeg også overvejet, men synes folk forlanger alt for meget for dem, så man kan lige så godt købe nyt. har kigget lidt på den blå avis.

• #3   5. dec 2010 en gammel Tekker , er noget af det bedste jeg har svejset med , og ja har haft flere forskellige i Migatronic ( Men min Tekker vinder )

• #4   5. dec 2010 fin noget der er 180A så bliver du tilfreds. Med lidt held kan du finde et MAG til gode penge. Jeg købte et med trafo så de kører på 230V men det laver 180A alligevel og det gav jeg 500 for med tråd og gas smiley så de findes der ude.

• #5   5. dec 2010 tekker har jeg ikke rigtig hørt om før, men vil lige kigge på det.
    jeg prøver at søge videre efter noget brugt. hvis i lige støder på noget må i gerne lige linke:D

• #6   5. dec 2010 Vi har også et Tekker værk stående på værkstedet, det svejser helt kanon, genialt til pladearbejde. Men et Migatronic automig, er nu heller ikke værst.

• #7   5. dec 2010 esab har nogen nye modeller de kører introduktionspris på.
    De ser heller ikke tosset ud

• #8   5. dec 2010 hejsa køre selv esab og har haft flere migatronik svejsere men vil helt klart vælge esab hvis jeg var dig

• #9   5. dec 2010 Hvis du udelukkende skal bruge et CO2 Svejseværk til reperationer i plade, hovedsageligt til biler, så er du fint udstyret med et Migatronic Automig 183. Der er lavet flere modeller af den, gennem tiden, men det tekniske i maskinen er det samme, uanset udseende på maskinen..
    Jeg synes at et svejseværk skal være up to date, hvad angår håndtag og brugerventilhed. Og det er Migatronic altid..
    Du skal ikke gå ned i kvalitet fordi du evt kun skal bruge det nogle få gange.. Har man råd til at købe et godt værk, kan det jo sælges når ikke man skal bruge det længere.
    Mange vælger at købe et hobby værk til billige penge, og der går man altså på kompromis, på en forkert måde, efter min mening..

Om du så skal vælge en 273 kan afhænge af om du skal op i kraftigere pladetykkelser, som landbrugsmaskineri eller lign, hvilket jeg tvivler på du skal, og 183´eren kan også følge med et stykke af vejen..

Hvad angår prisen på dem, er de lidt dyre ude i brugtmarkedet, og det er da fordi alle vil have sådan et. Men når du betaler det af nyt 7.695 hos harald nyborg har du stadig ingen flaske Værdi (1500-2500kr)..

Kommentér på:
CO2 Svejser. hvad skal jeg vælge?

Annonce