{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.242 visninger | Oprettet:

Renault Megane III {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fået et godt tilbud på en Renault Megane III Sportstourer med 110 Hk 1,5 L diesel og automatgear.
( 265.000,- kr.)
Den er 2 mdr. gammel og har kørt 3.000 Km.

Nu har Renault jo ikke altid haft det bedste ry m.h.t. kvalitet og driftssikkerhed, men jeg har hørt at de har fået rettet op på tingene i de senere år.

Nogen der ved noget om det, - er det en "farlig" bil at købe?
Eller har de lavet en ordentlig bil?

Den kører fantastisk godt, og designet er heller ikke helt tosset.

Den er mage til denne:

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Renault-Megane-III-1,5-dCi-110-Expression-ST-aut.-5d_ID131101119.htm

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renault Megane III
  • #1   11. dec 2010 det er ikke nogen farlig bil og den køre udmærket
    vi har ikke de store problemer med dem, godt nok ikke prøvet en med auto men 1.5 er lidt døde iforhold til sådan en "stor bil"

• #2   11. dec 2010 Jeg er på min tredje Mégane III nu, og har sammenlagt tilbagelagt små 100.000 km. i dem, uden de store problemer. Ydermere ligger Mégane III's driftsikkerhed på højde med Mercedes C-klasse, Audi A6 mv. iflg. flere ADAC tests, som koster næsten 3 gange så meget.
    EDC-gearet er meget nyt, og vores erfaringer med det er derfor ikke så mangfoldige - Men det kører fint. Det skal lige siges, at stort set alle fabriksnye Renault modeller nedsættes med 30-35.000 kr., så et godt råd til dig er, at vente et par uger, og få prisen på en helt ny i stedet. Der kommer landsdækkende tv-reklame om det fra d. 27. dec. smiley

• #3   11. dec 2010 Renault er helt ok biler, men de er latterlige at skrue på efter min mening smiley

• #4   11. dec 2010
    Tak for svar smiley

At den er lidt død i sværen gør ikke noget, - det er alle biler i øvrigt, hvis man har en Kawasaki z 750 (også med 110 HK).
    Lige nu har jeg en Volvo 740 aut.med 116 benzinheste, så det kan vist kun gå fremad:-)

Men det ser ud til at Renault har styr på det, så tak for det.

• #5   12. dec 2010 Syntes nu ikke 110 HK versionen er død i det. Den forrige jeg havde var en 90 HK diesel, og ja den er lidt bovlam (Og har kun 5 trins gearkasse), men 110 HK'eren kører simpelthen bare for dejligt smiley

• #6   12. dec 2010 Vi har ikke haft nogen problemer med dem endnu, og automatgearkassen skulle også være ret holdbar, så jeg ville ikke være bange for og købe den..

• #7   18. dec 2010
    Tak for hjælpen.
    Så er den købt - levering midt i januar, så får jeg den oprettet herinde.
    Jeg kan se at den annonce jeg linkede til øverst er ændret, og prisen sat ned fra 290.000,- til 270.000,-

Kommentér på:
Renault Megane III

Annonce