{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  alarm med fjernstart.
  • #1   16. dec 2010 Rude-modulet har ikke noget at gøre med alarmen, men er et separat modul der kobles til, og som eks kan styres af alarmens aux udgang...
    Så enhver alarm med aux vil kunne styre det...Dog er det ikke standard at ruderne ruller ned igen, så det skal laves specielt hvis den skal have "hukommelse"...

• #2   16. dec 2010 oki, men du har fat i hvad jeg mener ihvertfald smiley

• #3   16. dec 2010 Hehe...Ja. Der er ikke så meget i det. Så find en alarm du godt kan lide, men sørg for at den har AUX. Hvis du både vil kunne rulle ruderne op, og også ned, kan det være at du skal benytte 2 separate rude-moduler, der hver især kører ruderne op/ned.
    Men hvorfor er det at du også vil kunne køre dem ned? Der er jo ikke rigtig nogen funktion i det, udover blær-effekten?!

• #5   16. dec 2010 det er også kun for synet's skyld de skal kører ned igen smiley hehe.

jeg så bare en leon med fjernstart her lige inden vinter, så trykkede han først så ruderne kørte ned og så startede han bilen. så tænkte jeg at det kunne jeg sgu også godt tænke mig at have smiley hehe

• #6   16. dec 2010 Mathias L
    næsten alle nyere vag. biler kan rulle ruderne ned og op som standart på fjernbetjening hold lås knap inde i noget tid = den ruller ALLE 4 vinduer op. og lås op der ruller den ned... Hvis man har el klap spejle slår de også ind når du holder låse knap inde

• #7   23. dec 2010 www.net-import.dk kan helt sikkert hjælpe dig

Kommentér på:
alarm med fjernstart.

Annonce