{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.146 visninger | Oprettet:

Esben M
Esben M
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 38

Efterlysning, har fået billede af tyv {{forumTopicSubject}}

Jah nu blev min bil jo stjålet her den 7. dec kl ca 04.45

Jeg har nu fået bilen tilbage nu med de skader som er sket og en ødelagt motor.

Nu sidder jeg og kikker på et fotokontrol billede som jeg fik dagen efter jeg fik min anmeldelse. Og troede faktisk det var en som havde prøvekørt bilen inden den blev stjålet.

Men men. Hov. om der ikke står "Den 7. dec kl 20.xx" med billede af en, undskyld udtrykket, Mullah med store øre og lille overskæg. Så hvis der er nogen som skulle ha set min celica i nærheden af Europavej ved kilometer mærke 6,8 9900 Frederikshavn. hører jeg MEGET gerne fra jer.
Nummerpladen er UR 45 200

Jeg kan desværre ikke lige uploade billedet af ham i bil'en da jeg ik kan scanne det lige nu. Og det i forvejen er dårlig kvalitet, skal dog se om jeg kan lokke noget ud af de satans læderdragt bærende ordenshåndhævere

ps. der var dog alm sorte stål fælge på, men en stor streamer i bagruden, hvorpå der står "Toyota".

http://img109.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=69eb3_HPIM0404.jpg

URL= http://img102.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=42d02_HPIM0403.jpg

http://img104.imagevenue.com/img.php?loc=loc24&image=e1814_HPIM0408.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning, har fået billede af tyv
  • #1   14. dec 2005 Hvor kan man være lav....

Bare send det videre til politiet, det er sgu det de får bananer for.

• Esben M
    Esben M Tilmeldt:
    feb 2005

#2   14. dec 2005 Dem har jeg skam haft ringet til, men fik den sædvanlige, ring igen imorgen.

Min bil er også blevet brugt til indbrud et sted, der lå sjovt nok et serie nummer fra noget Beo com, hvis det kan hjælpe nogen deroppe, som måske har hørt noget?

• #3   14. dec 2005 Du skal bare håbe på at du ikke får skylden for bøden!

• #4   14. dec 2005 Vær tålmodig. De rødder må være et eller andet sted i arkiverne, det kan næppe være første gang de gjorde det.

• #5   14. dec 2005 Amir>

Det kan han ikke få når bilen har været stjålet.

• #6   14. dec 2005 HEHE - Den syntes jeg sQ er go`! Ham skal de da nok få fingrene i! LOL

• #7   14. dec 2005 Tja, politiet kan vel se om det er en de har billeder af i forvejen.. Og på den måde burde det være forholdsvist nemt at finde frem til hvem der har kørt din bil..

• Esben M
    Esben M Tilmeldt:
    feb 2005

#8   14. dec 2005 Sjovt nok tror jeg ik der er de store chancer for jeg skal betale bøden nej hehe.

Vil gøre ALT jeg kan for at få hele billedet af dem, for der må være nogen som kan genkende dem. Og er nok også store chancer for politiet gør.

• #9   14. dec 2005 Esben, der skal nok være en chance for at nogen har set gutten før, jeg ved der er en del herinde der er fra Frederikshavn området. Inkl mig selv.

• Esben M
    Esben M Tilmeldt:
    feb 2005

#10   14. dec 2005 Det er jo bare svært (som mange af jer nok kender til smiley ) og se hvem der har kørt bilen på det billede de tilsender med bøden.
    Men politiet sagde de måske nok har et bedre kvalitiet org billede på stationen, Nogen som har erfaringer med måske?

• #11   14. dec 2005 Ja tror også der er mulighed for at de kan fremskaffe et bedre billede. Men hvor har idioten godt af at han er blevet fanget på kamera smiley

• Esben M
    Esben M Tilmeldt:
    feb 2005

#12   14. dec 2005 jah det er nok ik lige det klogeste og stjæle en bil for senere og få en kæmpe blitz i fjæset og få sendt sit grimme ansigt direkte til ham som man stjal bilen fra.

• #13   15. dec 2005 Endelig et godt formål med de satans fotofælder. ;o)
    Håber du får ram på svinet.

MVH/

Uffe

• #14   15. dec 2005 Det er kraftestejleme utroligt at de forpulede høker skal være så lang tid om at nosse sig sammen, så snart de ikke har at gøre med en sag hvor de kan tjene hurtige penge, eller uddele bøder!!
    Sjovt at de har så skide meget tid til at tage fartkontrol selv på knallert/scootere, tjekke for lys på cyklen (uha farligt), og rende rundt og te sig lamme, men så snart man reelt skal bruge deres "hjælp" er de så fucking langsomme!
    Selvtægt er sgu at foretrække i et land hvor politikorpset er så fucked up ubrugeligt!

Men Esben: Håber du finder den forpulede bums, og begraver ham! Biltyve er kraftedeme nogle ludere!!!

Kommentér på:
Efterlysning, har fået billede af tyv

Annonce