Dødsfald vs Billeder {{forumTopicSubject}}
FED OVERSKRIFT HVA?
Nu tror jeg det er på tide at få gjort opmærksom på vigtigheden i at folk kan have deres døde, solgte, forsvundne, osv. biler i fred herinde.
Hvorfor skal nogle fuckhoveder lave tonsvis af indlæg om solgte/døde biler hver dag? Måske fordi nogle personers døde/solgte biler er federe end de flestes....selv i død tilstand.
Jeg kan ikke lide at sammenligne disse 2 ting, men ser mig nødsaget til det, så visse personer FATTER pointen.
Da de fleste har lagt liv og sjæl i deres biler, kan de ikke undgå at få et forhold til den. Sagt på en anden måde. De elsker eller holder måske af deres bil.
Er vi enige så længe???????? Ok..det er vi!
Så tager vi et menneske man holder af. Tag et familiemedlem. Vi siger bare Mormor. Hun dør pludseligt. Hun er en man har elsket oh holdt af....måske!?.
Når ens mormor dør, sletter man så samtlige hendes billeder og info fra en skuffer hjemme i værelset og lader som om hun aldrig har eksisteret???
Nej vel...???? Ok..tænkte det nok.!
Hvorfor fanden må folk så ikke selvom om de vil ha deres bil stående herinde eller ej?
Jeg går ud fra at hvis folk vil ha deres biler stående herinde er det fordi bilen stadig betyder noget, eller har et minde for personen.
Så lad da folks biler ligge/hvile i fred havde jeg nær sagt. Bland jer udenom i stedet for at tudbrøle konstant....som en flok babyer.
Og til dem der nu vil komme med moralprædikerner om at man skal overholde reglerne osv. HOLD JERES KÆFT. Hvor mange af jer ville ikke miste kørekortet hver evig enste dag hvis politiet så alle de regler i overtrådte i trafikken.
Nu må jeg hellere falde til ro...
jan 2005
Følger: 45 Følgere: 41 Biler: 4 Emner: 34 Svar: 1.312
Det er ikke jer der ejer det og derfor ikke jer der bestemmer reglerne.....
Svært at fatte?
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 62 Svar: 277
dec 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 38
jan 2005
Følger: 24 Følgere: 55 Biler: 25 Emner: 299 Svar: 3.871
Jeg kan høre at du har fået min diarré i din gale hals, for du har ikke fattet en skid.
okt 2002
Følger: 64 Følgere: 65 Biler: 9 Svar: 599
Jeg opfatter § 1 som, når man opretter bilen, skal det være ens egen... Der står ingen steder at den skal slettes når man har solgt/skadet den...
Skylinefreak R--> Er det ikke på tide med nogen nye billeder af den EVO???
aug 2004
Følger: 6 Følgere: 33 Biler: 10 Emner: 437 Svar: 5.067
Bilen skal være din egen. bilen kan jo ikke være din hvis du har solgt den til en anden det er en regl på portalen er det så svært og rette sig ind i regner og følge trop? jeg var da også ked af at nu fik jeg ikke flere skulder klap for det arbejde jeg havde lagt i min vectra kom nu vider regler siger det er forkert og have en bil under din profil hvis den faktisk ikke er din.
mar 2003
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 53 Svar: 508
Enig med skylinefreak i at det måske er lidt en omgang mundlort, der lige så fint kunne have været posted i det andet indlæg der lige har været med folk der brokkede sig over døde/solgte biler.
okt 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 12 Emner: 103 Svar: 1.431
Jeg syntes det er fedt at have billeder af min gamle bil herinde.. Jeg savner sq øsen.
aug 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 361
hva er problemet ?????? du kan jo bare lade vær med at kigge i de indlæg !!!
og la vær med at brokke dig for det kommer du ikke nogen steder a...
aug 2005
jan 2005
Følger: 24 Følgere: 55 Biler: 25 Emner: 299 Svar: 3.871
Gro lige færdig inden du blander dig i mit indlæg.
jul 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 37 Svar: 117
Mine holdninger er KLART at folk skal have lov til at vise sine biler, og det gælder også de biler man har haft og som på den ene eller anden måde ikke er ens egen længere. Siden er her for at vise andre hvad man har lavet og hjælpe, dette gøres jo klart bedst hvis man kan henvise til sin profil osv. Jeg syntes derfor at alle der har brugt tid og penge på en bil, som de er stolte af skal have lov til at have den liggende herinde, også selvom den er solgt eller ødelagt.
Fakere skal naturligtvis ud, og profiler oprettet uden interrese i at hjælpe og informere andre(f.eks profiler med kun 3 billeder og ringe info) burde slettes.
Men BEHOLD de solgte og ødelagte biler på jeres profil, hvis de betyder noget for jer.
aug 2005
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 145
syntes også at det er en skam at man ikke skal have en mulighed for at vise sit gamle "projekt" frem, men jeg gider heller ikke at sidde at se på en standart slæde der er solgt for flere måneder siden...
og nu vi er igang med vores utilfredsheder hvad sker der så for stemmerne??? " hey jeg giver lige din helt standart corolla en høj stemme, og så gå lige ind og giv mig en høj stemme???
undskyld at jeg bruger dit indlæg til at brokke mig i, men skulle lige lukke lidt damp ud
aug 2005
din hat ....
det er da latterligt at du bliver så negativ. hvor sådan noget pis
aug 2005
aug 2005
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1870 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.355
Med hensyn til om den bliver stjålet eller smadret.. jamen livet går videre, få en ny bil og sæt den på BG istedet.
BG er for de biler folk ejer og har NU og HER! det er ikke en billedebog for ting der har været.
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 48 Svar: 234
Jeg bruger det som et sted at kikke på biler, og stille spørgsmål om ting jeg ikke selv ved, men som "de kloge" ved.
Det her med at stemme på bilen, og "du ejer" den ikke mere osv bla. bla. bla. er en stor gang fis.
Hvis man har haft en fed bil, som man har lavet en masse ved, så er det da self. at foretrække at den bliver herinde, så kan man evt. bruge den til inspiration, eller kan se nogle fede ting og spørge ejeren hvordan det er lavet... Jo flere fede biler jo bedre....
Regler er regler, grunden til at Bilgalleri har lavet den regel om at bilen skal være ens egen er højest sandsynligt et sprøgsmål om copyrights, hvis folk smider billeder ind af biler de har fundet på nettet, kan folk med copyrigths til billederne klage, tror sågar de kan sagsøge BG, derfor.
Er dette indlæg useriøst? Vi sidder jo og kommenterer, har en lille debat i gang, det er også en god ting at bruge BG til... Give sin mening, måske blive klogere.
Dvs, så længe der er et sprøgsmål, er et indlæg om emnet en super idé.
aug 2005
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 22 Svar: 145
maj 2005
Følger: 57 Følgere: 54 Biler: 4 Emner: 140 Svar: 551
mar 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 65 Svar: 583
Aligatorrrrrr: Der er ingen familiealbums/galleri der forbyder en at have afdøde familiemedlemmer.
Men på bg er der regler !
Husk nu også at biler er døde ting, ikk.
Synes det er i orden at folk beholder deres fede biler herinde selvom de er totalskadet eller solgt.
Men som de andre også skriver, er der jo ingen der får inspiration ved at kigge på standard kedelige biler...
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 271 Svar: 5.508
jan 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 74 Svar: 863
apr 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 160 Svar: 3.497
feb 2003
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 93 Svar: 1.107
Tit og ofte aner køberen af ens vogn ikke , hvilke dele der er udskiftet, og kan ikke rådgive andre, med henblik på evt. køb af tilsvarende dele....
Jo flere biler, desto bedre... Det er trods alt biler de fleste vil se hvis du logger på www.bilgalleri.dk
dec 2003
Følger: 35 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 36 Svar: 1.177
feb 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 45 Svar: 1.139
1. Det er imod reglerne
2. Det er ikke personens bil mere så hvorfor?
3. Det er da ikke så fedt folk søger på et bilmærke og så dukker ens bil op ved en anden og han f.eks får bedømmelsen.
4. Det må da være op til ejeren af bilen at bestemme hvor vidt andre skal have billeder af den på nettet.
Mvh Dennis
sep 2003
Følger: 228 Følgere: 1870 Biler: 11 Emner: 529 Svar: 12.355
feb 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 45 Svar: 1.139
((Når ens mormor dør, sletter man så samtlige hendes billeder og info fra en skuffer hjemme i værelset og lader som om hun aldrig har eksisteret???
Nej vel...???? Ok..tænkte det nok.!))
aug 2005
derfor ..................................
aug 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 3 Svar: 56
hvorfor lader ikke bare være med at kigge på de biler der er aflagte og kommer videre med jeres weekend ?
Dødsfald vs Billeder