{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Computer nørd søges ;)
  • #1   24. dec 2010 Prøv at formater den

  • #2   24. dec 2010 Yes, en formatering plejer at gøre underværker smiley

  • #3   24. dec 2010 Eksterne diske er som regel præ-formateret, og derfor burde du kunne se hele disken med det samme.

    Du kan gå ind under diskhåndtering, og slette alle partitioner på den. Herefter opretter du en ny primær partition, som du formaterer. Så burde det fungere.


  • #4   24. dec 2010 og hvis det ikke hjælper så skal du lave en low level format find software på google

  • #5   24. dec 2010 Hvis det ikke virker, så skal han returnere harddisken, for så er der et problem med den.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #6   24. dec 2010 Tja jeg ville sku bare retunere den . Er den helt ny forventer jeg sku at lortet bare virker når man sætter det til . Det er det man betaler for. Sku ikk for at sidde og bøvle med det selv !

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #7   24. dec 2010 Rasmus P Sagde jeg Windows var fejlen ? Nej !
    Men skal satme aldrig begynde at hente 3.parts programmer for at få en elstern harddisk til at virke korrekt . Det skal den gøre når man får den . Det er ikk kundens job men producentens.

    Hvis du køber et nyt TV og det ikk virker når du sætter det til begynder du vel heller ikk at skille det ad og prøve på at lodde små stik sammen . Ved godt det er et dumt eks. men du ved hvor jeg vil hen med det . =)

    Selvfølgelig vil jeg da lige lave en ekspresformatering men hjælper det ikk ville jeg gerne tage ned og bede om at få en ny eller lade dem fixe det ? Det hedder kundeservice og er en del af prisen på den vare der er købt ?


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #8   24. dec 2010 Hvis min bil ikk vil starte så ejer jeg den og den er brugt ! Så nej . Men en ny bil jeg henter ved en forhandler der ikk vil starte ja så ville jeg da gå ind og få dem til at komme med ud og se på den =)

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #9   25. dec 2010 Rasmus P vi bliver nok ikk enige . Men det gør sku heller ikk noget =) Jeg vil altid mene en ekstern harddisk bare er plug´n´play. Og har aldrig oplevet andet . Skulle oss mene at min mormor skulle bare kunne gå hjem og sætte den til .


    Godt Nytår =) brændte TV2 ik ned engang egentlig hehe =)


  • #10   25. dec 2010 Hvis jeg købte en ny bil, og den ikke ville starte første gang, så gik jeg bestemt ind til forhandleren og bankede i bordet - det er da klart!

Kommentér på:
Computer nørd søges ;)

Annonce