{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

skifte tændinglås ford - startspærre ? {{forumTopicSubject}}

hey jeg skal ha skiftet tændinglåsen i min ford mondeo stc fra 97 efter at rat låsen bliver ved med at sætte sig. men kan jeg godt bare bestille en ny en hjem og få en mekaniker til at sætte den på eller hvordan virker det med sådan noget start spærre på en ford tak på forhånd mvh steffan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skifte tændinglås ford - startspærre ?
  • #1   27. dec 2010 ja det kan du godt, når du får tændingslåsen, skal du nemlig alligevel selv "kode" den, altså låsecylinderen. det er noget man lærer når man har arbejdet ved ford. der følger nogle "paler" som skal ligge i cylinderen, i samme mønster som nøglen er skåret. fordi at man "genbruger" nøglen, som chippen til startspærren sidder i, er det ikke nødvendigt at få en tester på.

• #2   27. dec 2010 ja intet problem når bare du ikke skifter nøglen. så tager du bare alle de skiver ud af din tæding lås og aflæser talne på de 6 skiver og ligger de tilsvarne i din nye tænding lås. du kan også aflæse nøglen men kan sku ikke huske hvad der er nul og hvad der ikke er

• #3   27. dec 2010 okay super så bestiller jeg en og sender bilen til mekanikeren

Kommentér på:
skifte tændinglås ford - startspærre ?

Annonce