{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Periodisk Syn {{forumTopicSubject}}

Hej BG fik den fede Syns tid igår (26/12) men da det ikke passede videre godt i kalanderen og heller ikke kommer til det før næste år i uge 2. vil jeg høre om der sker noget med pladerne det drejer sig kun om 3 uger...!

Fandt dette i et forum.

Hvis du ikke reagerer på synshallens brev, kommer der en rykker (4uger) hvis du ignorerer den går der yderligere 4 uger inden myndighederne bliver kontaktet.
Så efter de 8 uger, kan du risikere at politiet, kører forbi din privat adr. og klipper dine plader. Nu bliver det jo rigtig dyrt at få plader på igen, da du skal lave et ny syn, samt betale for nye plader.

Kan se første rykker først kommer efter 4 uger hvad er mere end rigeligt for mig vis da ikke pladerne blir taget vis de møder en ude på vejen...

Hvad ved i om dette...?

- Thomsen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Periodisk Syn
  • #1   27. dec 2010 køre du over tid og du bliver stoppet så klipper de pladerne. men hvis du har tid til at køre har du vel også tid til at køre til syn?
    men hvis det kun er 2-3 uger du køre over skal du ikke regne med der sker noget andet end hvis de stopper dig og er emsige..

• #2   27. dec 2010 ingen problem. politiet er alligevel så dovne og ligeglade de kun tager pladerne hvis de tilfældigvis sku stød ind i dig... kender ngoler der har kørt næsten 1 år over. inden de tog sig sammen til at syne bilen

• #3   27. dec 2010 Hvis du bliver stoppet ude i trafikken, tager de dem.

Men i det her vejr kommer de ikke forbi og henter dem før efter de 4 uger...

• #4   27. dec 2010 ok det super.. ta kfor det.. lyder ikke som om de 3 uger betyder det vilde... de må vel også være lidt flexible med deres syn, den 26/12 hvad tænker de lige på de færeste der har tid lige omkring jul og nytår... :S

• #5   27. dec 2010 Thomsen:
    Den skal jo bare være synet INDEN den 26/12.
    Man plejer som regel at få indkaldelsen mindst en måned inden den skal være synet.
    Desuden er du jo velkommen til at syne den op til 3 (vidst endda helt op til 6måneder) før synstidspunktet.
    Men den er jo blevet synet i jule tid førhen, så der har det jo åbenbart passet fint smiley

Desuden så er de begyndt at indføre bøder for at blive væk fra syn på hele 1000kr.

Min far fik en fordi hans minibus sku ha været synet i Maj men først blev det i August svjh.
    Den fik han her i november måned.
    Selv blev jeg nødsaget til at lade min e21er hænge 1½måned efter den sku ha været synet i August, fordi jeg ikke kunne få en ny bremsekaliber og jeg har endnu intet fået smiley
    Men kør den nu bare ud, så kan du jo få et papir på hvad der skal laves og så har du 30 dage mere at løbe på hvis ikke den går igennem, så skal du jo kun gi halv pris for omsynet.

• #6   27. dec 2010 jeg har aldrig bestilt tid til syn.jeg er bare mødt op og hvis der var kunder der havde bestilt tid kunne jeg bare snuppe en kop kaffe mens jeg ventede til der blev tid.der er mange der lige snupper biler uden du skal bestille tid og på den måde kan du køre til syn når det passer dig.

• #7   27. dec 2010 hvis bilen ikk er synet inden dato. så er bilen ikke godkent til at køre på ofentlig vej, og der ved ikke forsikkeret..

Kommentér på:
Periodisk Syn

Annonce