{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw hjælp med kabiner
  • #1   1. jan 2011 Nej de passer vist ikke sammen så vidt jeg kan forstå.

Mener touring og cab er to forskellige og så er sedan/limo en for sig selv også.

• #2   1. jan 2011 Du kan godt montere det i en sedan uden problemer, jeg har en e46 sports læderkabine, med split bagsæde også, passer i touring, sedan med split, ellers gør man det, man samler ryggen (4dele) i 2 dele, og skruer den fast igennem, skillevæggen til bagagerummet... og sædebunden passer fint nok

så det er meget nemt at tilpasse.

• #3   1. jan 2011 b4ndit: fedt! det vidste jeg ikke var så nemt! smiley tak.

• #4   1. jan 2011 jo monterede også en M5 split kabine i min e39, på samme måde, man kan evt. montere et par stykker træ på sæderyggen hvis den ik er helt plan, så den passer på væggen. og så har man dem at skrue bagsæderyg fast i. Eneste minus kan være at i split kabinen sidder Nakkestøtterne tit i hattehylderne og ikke i sædet.. det svinger lidt..

• #5   1. jan 2011 Det er faktisk utrolig brugbar info for mig. Er glad for at jeg lige blev rettet i min bange anelse der smiley

• #6   1. jan 2011 Det samme hvis man montere e46, e36, kabiner rundt i bilerne, incl. e30 der skal dog laves nye sædebeslag osv. foran, men det er meget nemt..

Kommentér på:
bmw hjælp med kabiner

Annonce