{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Hvilke forlygte pære skal man vælge? {{forumTopicSubject}}

Hvilke pære skal man vælge hvis man vil have det bedste lys?
Jeg har før kørt med osram nightbraker og syntes de er super gode, men vil gerne have noget mere xenon agtigt, men vil dog ikke ofre 3.500 på nye forlygter for at få org. xenon i, og folk siger at det er for nemt at spotte uorg. xenon.
Men man kan ikke få begge dele kan man, altså super god belysning og xenon look? Det er til en Golf 5 fra 06.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke forlygte pære skal man vælge?
  • #1   2. jan 2011 mtec super white giver ok lys på vejen og ser mega xenon agtig ud smiley tjek album, skriv pm hvis du er intra i at få dem billigt smiley

    desuden så er det stadig ulovligt for dig at have xenon da du sikkert mangler lygtespuler + autojustering så xenon vil 99% altid være ulovligt når det er eftermonteret smiley


  • #2   2. jan 2011 Nej jeg har godt nok lygte vaskere på min bil.. ved godt jeg ikke har automatisk lygte regulering, men det kan de ikke så godt kigge efter.

  • #3   2. jan 2011 Altså så længe du har en DE linse i lygten så er det svært for panserne at tjekke + det blænder ikke vildt meget hvis du bøjer dem nedaf..

    men jo de kan tjekke på 2 sek.. hvis du kan justere lyset indefra så har du det jo ikk smiley aka ulovligt xenon smiley Meeen ved ikk om de gør det..

    Der er dog ikk noget halogen på markedet der kan komme i nærheden af xenon lys styren så hvis du gerne vil have godt med lys på vejen kan du ikk komme udenom..
    bliver dog besværligt til syn og ulovligt smiley .


  • #4   2. jan 2011 kig mit fotoalbum på bmw,og sølv golf med mtec

Kommentér på:
Hvilke forlygte pære skal man vælge?

Annonce