{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb og skrot bil.
  • #1   4. jan 2011 Nej du skal bare have ejeren til at skrive under på et stykke papir også går alt som det skal...

• #2   4. jan 2011 du kan henet er papir hos skrot handleren som registrerede ejer så skal undeskrive.

men vær opmærksom på at det er LANGT FRA alle skrothandlere der vil tage en skraldet bil uden at du skal betale for det. den skrot pris de tilbyder er jo sat ud fra at DE kan sælge delene fra bilen men når du selv har taget nogle måske vigtige dele, så er sagen nok en anden

• #3   4. jan 2011 det er kun små kabine dele jeg mangler og nogler lister, motoren køre og sådan, så den har ikke store mangler .

Hmm er bare lidt nervøs over at købe den hvis jeg skal hen og betale penge for at komme af med den. sku jo ikke være meningen.

• #4   4. jan 2011 Jeg har aldrig haft nogle problemer med at aflever en total skraldet bil... fik 1700 kr for en Celica som der kun var døre og bagklap tilbage på ...

• #5   4. jan 2011 De skal sku da give skrotpræmie for bilen uanset hvor smadret/skrællet den er ? Hvis papirene er i orden er der da ingen problemer.

• #6   4. jan 2011 okay. men det er også mere de papir der jeg er usikker på . altsår hvis jeg laver købs papir, får reg. papir og køber bilen.

så køre jeg ned til skrothandleren efter jeg har taget de småting jeg skal bruge og så kan jeg ikke skrotte den fordi der står hans navn på reg attesten ??

• #7   4. jan 2011 Nej du skal have et stykke papir fra skrothandleren, som sælgeren (ejeren på reg papir) af bilen skal skrive under på...

• #8   4. jan 2011 okay så jeg må køre ned forbi skrothandleren først få de papir og få dem skrevet under når jeg skal handle med dem ? smiley

Kommentér på:
køb og skrot bil.

Annonce