{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

omreg muligt? {{forumTopicSubject}}

hey. skal nok ud og kigge på en bil imorgen som der er plader på. men ejer har "glemt" at betale vægt afgift og forsikring, har forsøgt at slå nr pladen op på biltorvet for at tjekke syns datoen, men den kan ikke findes i systemet, kan jeg så bare køre ud og omrege den ? eller skal der nye plader på

tak for hjælpen på forhånd

mvh jimmi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  omreg muligt?
  • #1   4. jan 2011 Hvis den stadig har syn på sig. og han ikke har betalt vægtafgift. Kan du nøjes med nye plader.

• #2   4. jan 2011 Prøv lige på bilviden.dk, der kan de godt være den findes..

• #3   4. jan 2011 Det kan jo godt være pladerne er kommet på efter sidste syn og derfor den ikke kan findes på nettet

du skal prøve at søge på stelnummeret istedet

• #4   4. jan 2011 den skal omregges og nok ha nye plader på.. men tag lige sælger med ned på skat når i omregger.. har prøvet at jeg ikke kunne omregge en bil fordi gamle ejer skyldte penge på vægtafgift..

• #5   4. jan 2011 lyder som om hun må med ned og omrege den. bilviden kan heller ikke finde bil desværre sælger siger ellers den holder syn til en gang ind i 2012

• #6   4. jan 2011 Jeg har lige prøvet det byttede en bil med en gut og da jeg så ville omreg. den fik jeg afvide at den havde været afmeldt siden august og jeg skulle aflevere pladerne og købe nye ikke noget med at jeg ikke kunne omreg pga. tidliger ejer skyldte i vægtafgift-.

• #7   4. jan 2011 Hvis ikke den kan findes på biltorvet.dk, sidder pladerne ikke lovligt på den.

• #8   4. jan 2011 Du kan omregistrere uden atr skulle købe nye plader...

Hvad tidligere ejer ikke har batalt af disse ting kommer ikke dig ved.. ;-))

Skat skulle have indraget nummerpladerne på mandens bopæl (via Politiet ) og så længe pladerne sidder på så er dette jo ikke sket...

Hvad angår biltorvat og bilviden.dk så kan man ikke altid regne med deres info, for har tit oplevet at tidligere importeret biler ikke kan slås op derinde...

Men hvis de på skat stiller sig på bagbenene så må du jo bare betale for nye nr. plader.. = 1180,-kr.

Kommentér på:
omreg muligt?

Annonce