{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

kunne godt bruge en klog gut {{forumTopicSubject}}

eller bare en der ved noget om en masse ting :b

for noget tid siden købte jeg en mazdmazda 323 4x4 turbo, den er importeret måske i 04 det oplyste tidligere ejer hvertfald, har bare ikke selv fået læst importpapirene igennem endnu.. det er heller ikke det der er det helt store problem.. altså da jeg fik bilen havde den kørt omkring 42000 og jeg tænkte det nok ikke helt kunne passe men den kørte kanon og alt så jeg ku ikke se problemet.. jeg gik så hjem og tjekkede ud fra stelnummeret på det der bil-halløj man kan på nettet og der stod så ved sidste syn havde den kørt 32000 og importpapirene siger 31000.. så den er måske ikke helt tosset alligevel.. når nu så jeg så det stemte over ens og det stod det var en 323 og det hele... meeeeeen der står ikke noget om det er en 4x4 turbo... alt i bilen er fra en org. turbo og hel ærligt tror jeg ikk der er nogen der gider a bygge en alm. om til en der er 100% magen til og virkelig 100% der er ingen ting der mangler... nu tænker jeg så bare lidt er det en fejl det ikke står på hverken reg-attest eller nettet eller er det bare sån?? mvh. den glade ejer a en fin lille racer hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kunne godt bruge en klog gut
Kommentér på:
kunne godt bruge en klog gut

Annonce