{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.258 visninger | Oprettet:

Polo Tuning {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge. Står med et lille problem, jeg vil ha' tunet min Polo og syntes ikke rigtigt der er andet på nettet end K&N filter og chiptuning. Nogen der har nogle links til en Polo 6N fra 96?.
Og sættet skal være omkring de 200 HP. smiley

På forhånd tak og godt nytår. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo Tuning
  • #1   8. jan 2011 Held og lykke.

Start med at finde en anden motor.

• #2   8. jan 2011 Rotex kompressor kit.. så kan du nok hive små 200 hk hjem

• #3   8. jan 2011 selvfølgelig kræver det også komplet udstødning, manifold, knaster, stempler mm.. smiley

• #4   8. jan 2011 Start med at finde MINIMUM 50 kg frem hvis du ikke har gjort det.. Altså hvis du vil have det skal holde i mere end en uge..

• #5   8. jan 2011 penge er skam ikke problemet.
    - Hvad motor kunne passe over i sådan en sag? smiley

• #6   8. jan 2011 Evt en golf motor, eller audi.. selvfølgelig skal den lige tilpasses..

• #7   8. jan 2011 har set et par polo 6n med vr6 motor, men kunne forstille mig det er en støre ombygning, så ville skyde på at det ville være nemmere at smide en rotex kompressor på.

• #8   8. jan 2011 Hvorfor ikke bare ofre de 100.000 kr., det koster, på en anden bil, der har 2-300 hk i forvejen? Det er en langt bedre løsning!

• #9   8. jan 2011 det er pga at det er et projekt. smiley Laver den faktisk for min søster i gave til næste år. smiley
    - Men det har du selvfølgeligt rat i Bay. smiley

• #10   8. jan 2011 Det billigeste og hurtigeste er og sætte turbo på. ellers er der skarbe knaster banen manigol en bedre udstødning ordenlig boks-tuning. justerbar remhjul..

• #11   8. jan 2011 Ikke en specielt fed gave at få; en knaldhamrende ulovlig bil, der kan koste hende mange tusinde kr. at blive stoppet i - og endnu flere tusinde, hvis man kører én ned.

Men det er da en sød tanke smiley

• #12   8. jan 2011 Tak for svar. smiley Det er dejligt med hurtig respons. smiley

• #13   8. jan 2011 ¨Bay. No baals, Nooo Baaals!

`smart ass`

• #14   8. jan 2011 Hvis penge ikke er et problem, så sælg lortet, køb en Golf 4 1.8T GTI eller tilsvarende Seat Leon, og du kan ramme 230-240 hk uden at skulle ud og bruge særlig mange penge... Så kan du stadig gøre det til et projekt.

Den kan også bedre kapere de større kræfter. At smide 200 hk i en Polo er jo for sindssygt og åndssvagt, da du skal ud og bruge mange penge på at forstærke bremser, undervogn osv... Det behøver du ikke i samme grad med en Golf GTI

• #15   8. jan 2011 Jer og jeres skide 1,8 turbo kom dog videre.!!!

Nikolei J. Hvad giver dig ret til og vuder og han kommer videre eller ej det ved DU ikke en skid om så luk røven, Hykler!!!!
    Og hvad så om han ikke ved noget om biler.?? Det er jo der for han spørger. men den her hjemme side er jo nok kun til folk som bil guden Nikolai J. Der ved ALT om biler .!

• #16   8. jan 2011 puha Nikolai... 1000 kr pr HK, så ville jeg nødig vide hvor mange penge ham der har den supra med 1800 HK har brugt smiley

• #17   8. jan 2011 Oki nu er Nikolai J også blevet Forum Gud. Men har har jo også læst en masse om biler i de forskællige forums så han ved ALT.!!!

Og igen, Hvad så om det ikke bliver til noget han spurgte jo bare om nogle kunne hjælpe ham.!

• #18   8. jan 2011 Hvem er det der fatter bjælde. ?? du er sgu da den eneste her der ikke har hjulpet ham med en skid udover og fyre en masse lort af. 1000 kr pr. hk. det er jo løgen!! Du kan da nemt få 40 h´k ud af en 1,6 med en turbo og hvad det høre til og det koster da slet ikke 40,000 !

• #19   8. jan 2011 Du aner jo ikke hvad du snakker om mand.! Tror du ikke hellere du må se lidt mere Fast and the furious smiley

• #20   8. jan 2011 Nikolai J det er da ellers ikke til og forstå men den GOde hjælp du gav ham. Du øser jo af din viden. stop igen inden vi drukner.

• #21   8. jan 2011 For at komme på rette spor, så gad jeg skam godt høre hvad man kunne gøre ved sådan en Polo 1,6 8v 75 hk.

Jeg behøver dog ikke 200 hk, for det har jeg sgu ikke råd til hvis i skriver det løber op i så meget.

Man indtil videre har jeg købt bananmanifold og 2,5" udstødning fra kat og bagud. Bør jeg sætter race kat på eller er den originale fin nok. Videre tanker jeg på noget knast, kan man få noget ud af chip tuning også ? Har hørt en sige man kan få Dbilas spjældhuse til den, men er i tvivl om den kan synes med det ? De kompressor sæt i snakker om, kan de godkendes til syn og kan man evt køre med færre heste end 200 på standard motor eller skal man helst ombygget motor med smede stempler osv. Har kørt Polo GTI før og syntes de 125 hk til den, var sjovt nok. Så mam man komme derop med sådan en 75 hk eller i nærheden...

Håber ikke mine spørgsmål bliver fattet som useriøse og ja min Polo er ikke oprettet endnu, kun min Kadett og min sommertid Golf 2 som også kunne bruge lidt flere hk bare til bedre trækkraft.

På forhånd tak og undskyld jeg hoppede ind i dit indlæg Kasper...

• #22   8. jan 2011 Undskyld for små stavefejl ovenover, sidder og skriver på en touch mobil og den og mine fede dej kroge er ikke enige om hvilke taster der skal rammes He He...

• #24   8. jan 2011 køb en Volvo S60 med en T5motor de har vist nok 250hk std og se det en værselig bedre køremaskine end en polo...og så kan den nemt pumpes...
    ellers så en Saab 900 eller 9-3 2.0T

• #25   8. jan 2011 Rasmus
    Glem ALT om tuning, hvis det både skal være ulovligt og penge er en begrænsning. Allerede ved montering af det udstødning,d du har købt, bliver den ulovlig og kan dermed ikke synes, med mindre du finder en synsmand, der er ligeglad.

Rasmus V
    Du må da have et sørgeligt liv...

• #26   22. feb 2011 vis du stadig søger en vild motor har jeg en 1,4 16v polo 6n motor som er bygget op med fine sager og monteret turbo på smider 250 hk smiley som den står kan dog skrues højere i ladetryk smiley skriv vis du mangler den.

du kan få den billigt smiley

Kommentér på:
Polo Tuning

Annonce