{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vuderinger af kørelærer?
  • #1   12. jan 2011 Korrekt. men når man ikke engang får det.. det er en længere historie, i bund og grund har han taget røven på mig, eller firmaet om man vil for 15.000+

• #2   12. jan 2011 du har ikk bare dumpet?

• #3   12. jan 2011 har han taget røven på nogen.. eller har du bare ikke hørt efter.. så må vi have historien

• #4   12. jan 2011 Nej, har ikke bare dumpet, og er knotten over det..

har været igang med hængerkort, og 3 skoleforløb - og har derfor siden marts sidste år, haft 3 pauser på 5 uger, og i de perioder jeg har været hjemme, og når jeg så har kontaktet ham, har han udskudt det, været syg eller haft opgaver igang længere væk, ergo ingen undervisning til mig i godt 5 måneder, og nu kommer manden i går, da han for engangs skyld var der, og siger vi skal starte forfra, da den slags undervisning er ugyldigt efter 4 måneders pause, og det har han aldrig informeret om, eller henvist mig til hvor man kunne læse det. og da det er firmaet der har betalt, og selvfølgelig kun vil betale en gang, står jeg nu uden hængerkort for pengene, og skal starte forfra, for egen regning, fordi han er en ******..

• #5   12. jan 2011 det er noooget surt, især da jeg kun manglede teoriprøve, glatbane og køreprøve!

Er stjernetosset, men har intet skrifteligt på at jeg har været der til teori, hvilket jeg har, da jeg selvfølgelig ville være færdig, for når han ikke har været der, kan han af gode grunde ikke skrive under, for det er 2 måneder siden jeg sidste var i teorilokalet, har kontaktet Dansk kørelærer Union, og har gennem en bekendt der har en bekendt i de køresagkyndige/politi kredse, hørt at det bestemt ikke er første gang der er vrøvl med ham.

• #6   12. jan 2011 hmm ja han lyder da som et fjols..

Kommentér på:
Vuderinger af kørelærer?

Annonce