571 visninger
|
Oprettet:
Vuderinger af kørelærer? {{forumTopicSubject}}
Findes der en side hvor man kan vudere de kørelærere man har haft kendskab til? lidt ala Trustpilot.dk?
har haft en meget træls oplevelse med min forhenværende kørelærer, så vil bestemt anbefale folk at holde sig derfra.
på forhånd tak
jun 2004
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 8 Emner: 119 Svar: 884
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.049
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 1.605
jun 2004
har været igang med hængerkort, og 3 skoleforløb - og har derfor siden marts sidste år, haft 3 pauser på 5 uger, og i de perioder jeg har været hjemme, og når jeg så har kontaktet ham, har han udskudt det, været syg eller haft opgaver igang længere væk, ergo ingen undervisning til mig i godt 5 måneder, og nu kommer manden i går, da han for engangs skyld var der, og siger vi skal starte forfra, da den slags undervisning er ugyldigt efter 4 måneders pause, og det har han aldrig informeret om, eller henvist mig til hvor man kunne læse det. og da det er firmaet der har betalt, og selvfølgelig kun vil betale en gang, står jeg nu uden hængerkort for pengene, og skal starte forfra, for egen regning, fordi han er en ******..
jun 2004
Er stjernetosset, men har intet skrifteligt på at jeg har været der til teori, hvilket jeg har, da jeg selvfølgelig ville være færdig, for når han ikke har været der, kan han af gode grunde ikke skrive under, for det er 2 måneder siden jeg sidste var i teorilokalet, har kontaktet Dansk kørelærer Union, og har gennem en bekendt der har en bekendt i de køresagkyndige/politi kredse, hørt at det bestemt ikke er første gang der er vrøvl med ham.
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 1.605
Vuderinger af kørelærer?