{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Gavekort til stripshow bortgives! {{forumTopicSubject}}

Nåååå, så ku du kikke, hvar??

Nu er du sikkert skidesur, og tænker: "Hvad fanden laver han, den hydrauliske idiot?" Men det jeg laver er et forsøg på at råbe en eller anden kærlig bilnørd op, der har 3.000,- i baglommen, så han kan redde ham her:

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=48106

fra at falde i hænderne på Haft-kørekort-i-14-dage-T-hansen-solfilms-og-15.000-Watt-anlægs-mafiaen. For så bliver den bare viklet rundt om en lygtepæl eller et træ på 3. eller 4. køretur efter de har bygget den om til en RS500 1,6 (dem er der mange af) med T-hansen-dele og blå dioder.

Ja ja, det er bare en gammel Sierra - men det er en af de fineste (og jeg har synet MANGE gamle biler!!) af sin slags jeg har set i mange år. Og det ville altså være synd hvis man bare kørte videre i den! Den har suibstansen til at blive stillet væk og taget frem igen om 8-10 år. Om 10 år vil jeg givetvis, når jeg ser en Sierra til et eller andet veterantræf, tænke: Okay, jeg havde sgu en på hånden men solgte den i stedet for at stille den til side!! Ja, sådan tænker jeg om alle klassiske biler, selvom mit røde hjerte banker for store Citroën'er.

Så hvis der er nogle af jer der er medlemmer af Ford-klubben eller andet - red den fra en sørgelig skæbne, ham, den gamle knark jeg købte den af ville sikkert være ked af, at den bil han har gået og puslet om siden 1986 bare skulle økses af et par møghvalpe fra teknisk skole...??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gavekort til stripshow bortgives!
  • #1   20. dec 2005 fin sierra men for lille motor

• #2   20. dec 2005 FUCK nu dig , blev lige så glad smiley .

• #3   20. dec 2005 Jacob L - : Er ikk helt 1oo% på om det er Bjørn L eller Mads H , men hvis det er Bjørn så ska du hvis kigge en ekstra gang , den er sygt lækker en E36 Coupe smiley

• #4   20. dec 2005 Hmm.... du skylder mig et par dansene piger smiley haha

• #5   20. dec 2005 Hva hulan, Bjørn - blev du skuffet over indholdet?

Rolig nu - jeg har jo allerede en markedsnnonce og jeg har også henvendelser nok fra Brian-typer der kun vil hærge og ødelægge den. Og det er jo netop det jeg IKKE vil have, sker! Men som Jakob L skriver: Ford er bare ikke mit mræke! Jeg synes, det er en skodbalje at køre i, og den minder mig mere om en traktor end om noget der bare tilnærmelsesvis kan fortjene betegnelsen "bil!"

Det samme sagde folk om Taunus'erne i slut-80erne/start 90-erne, og se: I dag bliver de få overlevende i god stand passet på som var de gamle Ferrari'er. Og det ville da være lækkert, hvis man kunne få en kommende klassiker på pension i et godt, nyt hjem - ikke?

Og kom det sure opstød på grund af, at du alligevel ikke ku se patter, henvises diskret til www.busty.pl eller noget lignende smiley

• #8   20. dec 2005 @ Jimmie: Tjaah - jeg forventer heller ikke forståelse for den slags fra folk, der læser vMax og lever og ånder for den (som jeg ser den) lidt mere lavpandede del af bilkulturen. No offence, men det er sådan min verden er skruet sammen.

Og helt ærligt: Hvorfor fanden laver man regler? Er det ikke for at bryde dem fra tid til anden?? Og indrøm det! I trak en enkelt gang på smilebåndet!!

Made You laugh.... Og et smil om dagen gør jer til bedre mennesker. At grine, drikke god rødvin, have god sex og spise god mad forøger jeres livskvalitet, folks!! Men at være sure og puste sig op forringer den bare... smiley

• #10   20. dec 2005 Thank YOU SANTA!!! smiley

• #11   20. dec 2005 Ozo, hvad laver du...??

Drystin: Du er noget glad for copy/paste-funktionen, hvar? La dog vær med det, jeg læser det ikke alligevel. Så du har faktisk siddet og arbejdet forgæves. Og jeg mener ikke, jeg har brug for belæringer hvad angår netikette. Jeg har aldrig nogensinde fornærmet nogle mennesker ved stupidt, uovervejet sprogbrug eller lignende.

Bjørn: OK, du ser ikke det sjove i det. Hm, så må du jo sagsøge mig. Din sarkasme plejer da ellers ikke at fejle noget...

I øvrigt: Betragt det mere som et indspark til en debat, end som den salgsannonce det ret beset ikke er! Hvad gør man i en sådan situation?? Er det ikke OK at forsøge sig ad andre kanaler når man har sådan en bil stående? Jeg aner intet som helst om hvordan Ford-scenen ser ud herhjemme, så må jeg jo forsøge på anden vis!

• #12   20. dec 2005 Har du gået på sprogskole for at tale Risdansk ? Nok den første jeg høre herinde med sådan et fint sprog ?

• #15   20. dec 2005 - Nå for satan , vidste ikk Hehe :b

• #17   20. dec 2005 Klart nok, ozo. Det giver god mening. Informativt, intelligent og velovervejet. Det er sådan de kloge vil ha det! Hvorfor har du iøvrigt ikke oprettet nogen bil??

• #18   20. dec 2005 Når, nu vil jeg gå ned på lærerværelset og hugge en kop kaffe i mig - og så til time. Underholdningen er forbi, folks. 9. C venter på deres daglige dosis venstreorienteret bedrevidenhed.

Ka i ha det pænt til vi skrives ved igen smiley

• #21   20. dec 2005 Mads H>

Du er stadig sej....

• #23   20. dec 2005 Puh.. Hvad med lige at tage en slapper?
    Vi snakker om en der prøver at finde en god ejer til en velplejet bil. Så behøver vi vel ikke tæve hinanden og bruge diverse skældsord?

• #24   20. dec 2005 YYYYYEEEEEEEEEESSSSSSSSSS

Mads H, er tilbage :o)

Det kan godt være at det ikke er korrekt at lave sådan et indlæg, men hpld da kæft den mand kan formulere sig, en ren fornøjelse at læse.
    100% bedere en " død ved kølle", "Fuck dig" og en del af de andre "kloge" ord der flyver rundt her inde..........

• #25   20. dec 2005 Gir dig ret smiley

• #26   20. dec 2005 fjols!...

• #27   21. dec 2005 hmmmm....

Må give alfa pedersen ret....

En fornøjelse af læse, må indrøme at jeg til tider trak en anelse på smilebåndet.... Måske ikke det mest dybsindige dette emne udviklede sig til... Men er overbærende fordi mads h reddede den hjem!

Kunne vi alle lære noget af...

Skriver ellers sjældent herinde, men her måtte jeg lige smide mine fingre aftryk!

KenneD smiley

Kommentér på:
Gavekort til stripshow bortgives!

Annonce