{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

HJÆLP :-( motor problemer. {{forumTopicSubject}}

igår kørte jeg på en lille landvej, da jeg kom rundt i et sving ramte jeg ind i en giga vandpyt. så gik min fait bravo helt død. jeg fik den startet igen og kørte hjem med en kæmpe røgsky bag mig, oven i det hakkede motoren. nogen der ved hvad der kan være problemet ?
mvh jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP :-( motor problemer.
  • #1   15. jan 2011 du har nok suget noget vand ind et sted! du ved da godt det er fy med store vandpytter! ret sikker på du bare lige skal havde det i gennem systemet!

• #2   15. jan 2011 Ja jeg ved godt det er fyr, det var det forbandede smeltevand. havde ingen chance for at stoppe. det lagde lige efter et sving. jeg håber også det går i sig selv igen. så jeg kan godt køre i den ?

• #3   15. jan 2011 I værste tilfælde så har du fået vand ind i indsugningen og derved ind i cylinderen. Og er der kommet nok vand der ind, ja så har den nok bøjet en plejlstang

• #4   15. jan 2011 Altså hvis den har suget vand ind i motoren så tror jeg ikke på du kunne starte og køre videre, så det kan næsten 100% udelukkes. " og kun næsten alt er jo muligt under de rigtige omstændigheder"

Men det tyder mere på du har fået vand i dit el system, er det en diesel eller benziner du har ?? er det en benziner skal den bare have lov at tørre igen, det er godt nok ikke nemt i de her dage men eller ind i varmen med den.

Er det en diesel er det noget skidt hvis den begynder at hoste og hakke. for så tyder det på den har fået vand ind smiley
    Det er set før en diesel kan overleve det men så skal man også have heldet med sig.

HazzarD

• #5   15. jan 2011 tak for jeres gode svar smiley

det er en benzin model. jeg håber også at den bare skal tørre smiley

hvad er så årsagen til alt det røg ?

mvh jacob

• #6   15. jan 2011 Røgen er højest sandsynligt vand der fordamper da det har ramt udstødnings systemet samt den varme motor blok:)
    Med mindre du har fået vand ind i systemet så er den ikk go... Hva farve har røgen???

• #7   15. jan 2011 Jacob:

Få luftfilterhuset kigget efter for vand og vær sikker på at filtret er tørt.

Det samme gælder nok for tændingen, men mener ikke der sidder strømfordlere på den.

• #8   15. jan 2011 Hvis du er så dum at du kører med åbent "power"filter og så samtidigt kører igennem noget vand der LÅ lige efter et sving, så er du lidt selv ude om det. Har du sådan et filter på den eller er det standard luftfilterkasse?

Tændingsledninger og alle stik skal kontrolleres - evt sprøjtes med et skvæt WD40 for at trænge fugten væk.

Den skal kunne tåle en del vand...

Kommentér på:
HJÆLP :-( motor problemer.

Annonce