16. maj 2007 Følger: 132 Følgere: 132 Biler: 16 Emner: 250 Svar: 1.332
Handel af golf 2? er det iorden? {{forumTopicSubject}}
Hej folkens, sad og kom til at tænke på en lille ting jeg har oplevet for noget tid siden, og ville bare lige høre hvad i syntes og om i har oplevet noget der mindede om?
Jeg fik totalskadet min Fiat Uno og manglede derfor en bil..
Jeg fandt en Golf 2 til 10 kilo som stod i super lækker stand, læder kabine alt i el som var med plader og det hele nysynet og alt!
Jeg fik en kammarart til at køre mig hen til den så jeg kunne se hvad det var for noget, havde pengene klar og slutseddel med..
Da jeg så kom hen til ham var det en helt anden bil jeg så.
1. Den havde rust over alt!
2. Læder kabinen var pludselig lavet af stof.
3. De elektriske ruder var skiftet ud med alm. motions ruder
4. Soltaget var på mystisk vis skiftet fra glas med el til metal med håndsving.
5. De fede alu fælge med nye dæk og matchende reservehjul var skiftet ud med 2 stål med vinter foran og 2 stål med sommer bagpå - reservehjulet var der slet ikke,
6. For og baglygter var pludselig ikke de fede fra billedet men skiftet ud med de originale kedelige lygter...
men værst af alt punkt -
7. bilen stod uden plader og havde ikke været synet i flere år.. Hans undskyldning dertil var så at pladerne lå inde i huset og at den altså var synet, men at han bare ikke lige havde sat dem på fordi han var bange for at de ville blive stjålet.
Om han havde dem eller ej fandt jeg aldrig ud af, jeg sagde bare pænt farvel til ham og gik..
Hvad med jer?
maj 2007
Følger: 132 Følgere: 132 Biler: 16 Emner: 250 Svar: 1.332
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 2.129
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 9.374
Det er dårlig dårlig dårlig stil...
nov 2008
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
Havde han også løjet der, ved jeg seriøst ikke hvad jeg kunne have fundet på..
maj 2007
Men alligevel. man sætter sgu da ikke en bil til salg og lover guld og grønne skove.. og så er det noget helt andet man har til salg?
Se fx. min annonce på Renault'en.
Jeg har intet gjort ved dem andet end at fjerne nummerpladen,
Det er der da noget mere hold i end sådan noget fusk??
Jeg fik senere hen afvide at han var en platugle som havde gjort sådan før..
Han køber en fed bil, tager billeder af den, stripper den for dele som er ngoet værd og sælger liget som den bil der står..
maj 2007
Vil ikke hænge nogen ud,
Desuden regner jeg heller ikke med at han er på bilgallei da jeg fandt bilen på DBA. og ikke kunne finde den her inde..
plus, det er noget tid siden efterhånden så jeg gider ikke gøre noget ud af det,
Jeg skulle bare ud med det, og ville så høre om nogen andre havde oplevet noget lignende,
maj 2007
Jeg kan godt leve med lidt rust hist og her (tro mig, har ejet en alfa!)
Men som den så ud.. det var helt vildt! det var ikke bare bobler, det var gennemtæring over alt.
nov 2008
Har jo fortalt hvad jeg mener om sådan noget...
Mit spørgsmål var også bare fordi det kunne være du var skitzofren... hehe...
Nej pjat til side,, jeg har selv været ude for en der var intereseret i en bil jeg havde oprettet herinde, og han skrev beskeder og sms,,, og i nogle smsér spurgte han om ting jeg havde oplyst, om servo osv. ligeledes metallak, alufælger og bilen jeg havde vist netop i teksten at den ingen af delene havde,, nu var det en polo jeg havde til salg, og da ham spurgte om jeg vidste hvad et og hjulmål var da han ikke kunne finde info på fiats hjemmesider...
Så måtte jeg bare oplyse at han havde fat i den forkerte, men han havde nok spurgt på så mange biler at han ikke kunne holde rede på hvad han egentlig spurgte til.. hehe...
Mere var der ikke i det....
Mikkel P
Netop derfor går jeg ikke efter billedannoncer, da jeg selv vil se det jeg køber....vi ser ikke alle ens på biler osv...
jan 2011
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 223
har du ikke en link til bilen så vi kan set den
nov 2008
Kørte igen og tjekkede så annoncen på nettet igen, og der kunne man så faktisk se når man forstørrede billedet op at jorden rundt om bilen var vår og i baggrunden lå der en vandslange og løb,, så når biler er våde ser de jo fine ud,,, ham her havde 5 biler til salg, og håbede nok på at man så faldt for en anden.. men han fik bare at vide at han var et p..hoved..... hehe. så jeg tjekker heller ikke biler ud fra billeder på nettet mere...
Handel af golf 2? er det iorden?