{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift supra ????
  • #1   19. jan 2011 søg i forumet har været oppe 1000 gange

• #2   19. jan 2011 iorden og takk smiley

• #3   19. jan 2011 Køb min med afgift i stedet smiley

• #4   19. jan 2011 Uden turbo ca. 80 jern. Med turbo 100-175.000 alt efter modellen og standen. Men det er lidt stramt at køre Supra uden 2JZGTE hvis du spørger mig smiley

• #5   19. jan 2011 Som cruiservogn er den fed at køre i. Lyden er (synes jeg) bedre på en sugemotor - og når man ikke udnytter kræfterne alligevel, så er der ingen grund til at have 2 turboer til at ligge og fylde i motorrummet smiley

• #6   19. jan 2011 Så du ville ikk bytte din for en TT'er:P?

• #7   19. jan 2011 Jo, lige over ville jeg bestemt gerne. Men jeg ville ikke give ret meget ekstra for det smiley

Hvad jeg prøvede at sige, var, at jeg slet ikke har behov for en turbomodel med mit kørselsbehov i den...

• #8   19. jan 2011 Så ka man jo sige du principielt heller ikke har et kørebehov der kræver du har en Toyota Supra. Så ville en gammel sur fiat uno sådan set klare det meste;) Meeen sådan tænker vi bilgale jo ikke! Det skal være vildere og voldsommere. Uanset om der er behov for 2 møller eller ej:P

• #9   19. jan 2011 Nej, det kan man bestemt ikke sige. Jeg har behov for en Supra, fordi det er en fed bil - den ser supergodt ud, lyder kanon og giver en masse opmærksomhed.

Det gør en TT'er også - men ikke <i>mere</i> end en non-turbo smiley

• #10   19. jan 2011 Et behov er noget der er nødvendigt for at et individ skal fungere. Eks. luft, vand, føde osv:P Ikke en Supra! Du har en Supra ikke fordi du har behov for den, fordi en bil har til formål at transportere dig fra A bil B (firkantet set i know) og faktisk set ikke andet. Det ville enhver anden kasse også kunne opfylde. Du elsker garanteret din bil fordi du synes den er fed og kører/lyder godt men ikke fordi du har et behov smiley

• #11   19. jan 2011 Bay.

Jeg ved ikke med dig, men hvis jeg ser 2 supra'er og den ene ryger i begrænser og der kommer et knald og en god stik-flamme, og turbo'en skriger af overarbejde og letter med hjulspin, glemmer jeg hurtigt N/A supra'en som holder bagved. (:

Men det ændre på INGEN måde, at en supra ser virkelig godt ud, og det er lige meget om den så har turbo eller ej. (:

• #12   19. jan 2011 Jeg ser det lidt som en BMW med 4 cylindre! En 316/318i er ikke rigtigt en BMW i mine øjne fordi jeg forbinder BMW med Rækkeseks og dejlig lyd:D

• #13   19. jan 2011 Et behov er da bestemt ikke bare noget, man <i>skal</i> bruge. Et behov er noget, der får én til at føle sig bedre tilpas og giver tilfredsstillelse at få opfyldt. Derved er en Supra et reelt behov for mig, da jeg synes, bilen er vildt fed.

mathias H
    Som jeg skriver, så har jeg ikke en Supra for at sende den i begrænseren og give stikflammer. Det er en cruiservogn, jeg nyder at køre rundt i nærområdet med på en sommerdag.

Desuden må jeg indrømme, jeg synes, det lyder elendigt i forhold til en dyb lyd fra en NA-motor. Så lydmæssigt foretrækker jeg helt klart en sugemotor frem for den pibelyd fra turboen, som overdøver det hele.

Men hver sin smag. Jeg kan sagtens forstå din holdning. Den stemmer bare ikke overens med min smiley

• #14   19. jan 2011 Jeg kan heller ikke forsikre en turbomodel. Det har også lidt at sige. Mit forsikringsselskab vil kun gå med til non-turbo.

Det har udelukkende noget med ovennævnte argumenter at gøre for mit vedkommende. Jeg føler ikke, det er nødvendigt at ofre flere penge på den store motor. Det vil ikke tilfredsstille mig mere at køre rundt i dén.

• #15   19. jan 2011 Så hellere en non-turbo og undvære klatten smiley

Det er fair nok, I har jeres holdning til det. Jeg synes, det er en superfed bil - og jeg har aldrig før kørt i en bil, der giver mere opmærksomhed.

... og jo, den er <i>også</i> federe end en Calibra smiley

• #16   19. jan 2011 Det vil jeg gerne tro. Den vejer jo en del mindre. Og desuden er Supraen begrænset ved 180 km/t. Men den er alligevel federe (for mig) at køre i, da jeg ikke har den for at køre stærkt - så var der mange andre biler, jeg kunne have købt i stedet smiley

• #17   19. jan 2011 1.550 kg - så det er en tung sag. Min Seat er noget hurtigere, hvis jeg indlæser min tunede fil i den.

Men den har en vildt god speederrespons. Jeg tror såmænd næsten godt, jeg kan klare din Calibra mellem to lyskryds.

• #18   19. jan 2011 ... hvis den da er standard.

• #19   19. jan 2011 Jeg skrev også "hvis den da er standard" - det kan jeg så regne ud, den ikke er.

Fordelen er, at jeg ikke skal til at lede efter koblingspunkt osv. - den skyder bare fremad fra under 1.000 RPM med det samme.

Kommentér på:
afgift supra ????

Annonce