{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.992 visninger | Oprettet:

Buster H
Buster H
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 17

mercedes w210 E320 cdi årg 2000 {{forumTopicSubject}}

hej.

jeg har købt mig en w210, Der er lidt små ting jeg skal ha fixet. Navien funger ik. den gider ik spise skiven. er det ny navi? og hvor køber jeg den? når jeg gir gas og slipper gasen, kommer der en klonk lyd bag fra. hva kan dette være? hvor kan man købe sådan en bluetooth adapter til telefonen i bilen?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mercedes w210 E320 cdi årg 2000
  • #1   21. jan 2011 Må man få at vide hvad du har givet for den?

• Buster H
    Buster H Tilmeldt:
    aug 2010

#2   22. jan 2011 Jamen det må man da godt.
    Jeg gav 5000euro i tyskland, og jeg fik svar igår fra skvat. Det skal ha lige over 100tusinde i afgift. Fatter det ik. Man sådan er vores lorte regler skruet sammen. Bilen har lige rundet de 300tusinde, og der skal som jeg skriver lige fixes et par småting. Men den køre super godt, og den er i top stand..

Er der ingen der kan svare på mine spørgsmål i indlæget. Det må der da være.

• #3   22. jan 2011 Okay ja det var lidt mange penge at sku gi for afgift.. Altså jeg kan ikk svare på det.. Men kan sige det er en fed bil smiley har jo selv sådan en.. Men post da indlægget igen.. Så kan det være der er nogen der kan svare på det..

• Buster H
    Buster H Tilmeldt:
    aug 2010

#4   22. jan 2011 tja. det prøver jeg. ja det er en dejlig bil. Selvom den er gammel.

• #5   23. jan 2011 er skiven org. ?

når jeg gir gas og slipper gasen, kommer der en klonk lyd bag fra. hva kan dette være? <--- det lyde som en bøsning i bagenden

hvor kan man købe sådan en bluetooth adapter til telefonen i bilen? <--- det ved jeg ikke lige, men jeg ville siddet en anden radio i, som har bluetooth

• #6   8. jul 2011 en anden radio, nej.. det er jo origanal radio går jeg ud fra med indbygget navigation.. er sq bange for der kun er en vej, mod mercedes forhandlerne smiley eller noget med meget viden om dem...

det med et klonk lyd, kunne altså godt lyde som et slidt kardan/bagtøj, selvom det lyder ALT for tidligt smiley det var i hvert fald det der gik til på mercedes før i tiden...

Kommentér på:
mercedes w210 E320 cdi årg 2000

Annonce